آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 سپتامبر 2020


آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 سپتامبر 2020

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 8 سپتامبر 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ جمال لویس به نیوکاسل پیوست

جمال لویس مدافع چپ باشگاه نوریچ به نیوکاسل یونایتد پیوست.

رسمی؛ هامس رودریگز به اورتون پیوست

هامس رودریگز هافبک 29 ساله و کلمبیایی از رئال مادرید به اورتون پیوست.

رسمی؛ عبدولایه دوکوره به اورتون پیوست

عبدولایه دوکوره هافبک 27 ساله از واتفورد به اورتون پیوست.

رسمی؛ آنخلینیو به لایپزیش پیوست

آنخلینیو در جمع شاگردان ناگلزمن می ماند. مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که از نیم فصل 2019/20 در لایپزیش توپ می زد، قرار است یک فصل دیگر هم در این تیم به صورت قرضی بماند.

رسمی؛ لازار سامارژیچ به لایپزیش پیوست

لازار سامارژیچ هافبک 18 ساله هرتابرلین، به لایپزیش ملحق شد.

رسمی؛ پاتریک شیک به بایرلورکوزن پیوست

بایرلورکوزن با پاتریک شیک مهاجم آاس رم قراردادی 5 ساله امضا کرد.

رسمی؛ الکساندر کولاروف به اینتر پیوست

الکساندر کولاروف مدافع صرب از باشگاه رم به اینتر پیوست.

رسمی؛ السیو ریکاردی به پسکارا پیوست

السیو ریکاردى هافبک 19 ساله آاس رم در انتقالی قرضی به پسکارا در سری بی ایتالیا پیوست.

رسمی؛ رابرت کندی به گرانادا پیوست

رابرت کندی هافبک 24 ساله چلسی که به تازگی پس از اتمام قرارداد قرضی خود با ختافه به چلسی برگشته بود، مجدداً راهی اسپانیا شد و به صورت قرضی تا پایان فصل به گرانادا پیوست.

رسمی؛ رافائل داسیلوا به استانبول باشاک شهیر پیوست

رافائل داسیلوا که عضوی از آخرین تیم منچستریونایتد که در لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید محسوب می‌شود، از لیون به استانبول باشاک شهیر پیوست.

رسمی؛ یانیک فریرا کاراسکو به صورت دائمی به اتلتیکو مادرید پیوست

یانیک فریرا کاراسکو وینگر 27 ساله بلژیکی که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی از دالیان چین در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، در واندا متروپولیتانو ماندگار شد.

رسمی؛ اتان امپادو به شفیلد یونایتد پیوست

اتان امپادو مدافع 19 ساله و ولزی چلسی در انتقالی قرضی به شفیلد یونایتد پیوست.

غیر رسمی؛ کریستیانو پیچینی به آتالانتا پیوست

به نقل از داریو ماسارا، کریستیانو پیچینی مدافع راست 27 ساله ایتالیایی والنسیا پس از دو فصل این باشگاه را ترک می کند تا به آتالانتا بپیوندد.

غیر رسمی؛ اولی واتکینز به استون ویلا پیوست

به نقل از بی بی سی، اولی واتکینز مهاجم انگلیسی تیم برنتفورد در آستانه انتقال به استون ویلا و حضور در لیگ برتر انگلیس است.

حضور جاکومو بوناونتورا در تست پزشکی فیورنتینا

به نقل از توتومرکاتو وب، جاکومو بوناونتورا هافبک 31 ساله ایتالیایی چند فصل اخیر میلان، آماده است پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی فیورنتینا با این تیم قرارداد امضا کند.

فیکایو توموری در آستانه انتقال به اورتون

فیکایو توموری مدافع جوان چلسی که توسط شخص فرانک لمپارد در فصلی که گذشت مطرح و معرفی شد، قرار است این تیم را ترک کند. به نقل از فابریتزیو رومانو، در چلسی انقلاب تابستانی برپا شده است و خط دفاعی این تیم مانند دیگر خطوط، تغییراتی در خود می بیند. پیش از این اخبار علاقه اورتون به توموری منتشر شده و حالا به نظر می رسد که این باشگاه در آستانه به خدمت گیری توموری قرار گرفته است.

کریستال پالاس خواهان جذب میچی باتشوایی

به نقل از اسکای اسپورتس و گاردین، میچی باتشوایی مهاجم 26 ساله چلسی مورد توجه کریستال پالاس قرار گرفته است.

لیورپول ممکن است برای جذب رایگان تیاگو آلکانتارا اقدام کند

تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ خواستار ترک این باشگاه است و لیورپول به جذب او علاقه مند است. به نقل از کاوه صلح کل از اسکای، در حال حاضر لیورپول هیچ عجله ای برای جذب تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ ندارد. سران این باشگاه ممکن است تا ماه ژانویه صبر کنند و پس از توافق شخصی با این هافبک اسپانیایی، در تابستان آینده او را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به خدمت بگیرند.

لسترسیتی علاقه مند به جذب جیمز تارکوفسکی

جیمز تارکوفسکی که این روز ها اخباری در مورد علاقه وست هم به او شنیده می شود، مورد توجه یک دیگر از تیم های لیگ برتر نیز قرار گرفته است. به نقل از اسکای اسپورتس، در ادامه ابراز علاقه تیم های انگلیسی به تارکوفسکی، لسترسیتی هم وضعیت او را زیر نظر گرفته است.

یوونتوس نیز به جذب توماس پارتی علاقه مند است

توماس پارتی، هافبک دفاعی 27 ساله و غنایی باشگاه اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از مارکا، یوونتوس نیز در کنار آرسنال، به جذب توماس پارتی، هافبک دفاعی باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه دارد.

احتمال انتقال لوکاس هرناندز و ادواردو کاماوینگا به پاری سن ژرمن

لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی باواریایی ها در اکثر بازی های این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده است و ادواردو کاماوینگا هافبک دفاعی 17 ساله باشگاه رن نیز مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است. به نقل از RMC، کیلیان ام باپه ستاره جوان باشگاه پاری سن ژرمن در طول اردوی تیم ملی فرانسه برای حضور در رقابت های لیگ ملت های اروپا، در تلاش بوده است تا ادواردو کاماوینگا، هافبک دفاعی جوان باشگاه رن و لوکاس هرناندز، مدافع باشگاه بایرن مونیخ را متقاعد کند تا به پاری سن ژرمن بپیوندند.

پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب جفری کوندوگبیا

به نقل از پاریس یونایتد، پاری سن ژرمن به جفری کوندوگبیا، هافبک والنسیا علاقه نشان داده است.

لیدز یونایتد در پی جذب یولیان دراکسلر

به نقل از محمد بوحفصی، باشگاه لیدز یونایتد با یولیان دراکسلر هافبک پاری سن ژرمن تماس داشته تا او را برای دادن پاسخ مثبت متقاعد کند اما بازیکن آلمانی تاکنون علاقه ای از خود برای انتقال به این تیم انگلیسی نشان نداده است. از قرارداد دراکسلر یک سال دیگر باقی مانده و به نظر می رسد او نمی خواهد پایتخت فرانسه را ترک کند.

فولام در پی جذب آلفونسه آرئولا

به نقل از اسکای، باشگاه فولام به دنبال جذب آلفونسه آرئولا، دروازه بان 27 ساله پاری سن ژرمن به صورت قرضی است.

آرسنال تماس مجددی برای جذب حسام عوار نداشته است

حسام عوار، هافبک فرانسوی و جوان لیون چند وقت است که چشم سران باشگاه آرسنال را گرفته است. به نقل از محمد بوحفضی خبرنگار RMC، میکل آرتتا که به دنبال تقویت خط میانی توپچی ها است، حسام عوار را زیر نظر گرفته است و شدیدا به جذب او علاقه مند است. از همین رو سران آرسنال روز گذشته پیشنهاد اولیه خود را برای جذب عوار ارائه دادند، پکیجی متشکل از پول + متئو گوندوزی و اما لیون این پیشنهاد را نپذیرفت. از لندن خبر رسیده آرسنال پس از این اتفاق، هنوز هیچ تماسی برای ادامه مذاکرات با لیون برقرار نکرده است.

جان استونز خواهان ادامه حضور در منچسترسیتی

به نقل از تلگراف، جان استونز مدافع 26 ساله منچستر سیتی قصد جدایی از این تیم انگلیسی را ندارد و می خواهد با تلاش خود به ترکیب اصلی برسد.

بارسلونا بار دیگر برای جذب اریک گارسیا اقدام می کند

بارسلونا در سال 2017 اریک گارسیا را از دست داد و این روز ها گارسیا، پرتکرار ترین نامی است که پیرامون خط دفاع بارسلونا شنیده می شود. بارسلونا تا چند هفته پیش در حال مذاکره با منچسترسیتی برای به خدمت گیری این مدافع اسپانیایی بود که مذاکرات به دلایلی منجر به امضای قرارداد نشدند. به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا با آرامش مذاکرات بر سر جذب اریک گارسیا را پیش می برد، زیرا از یک طرف تنها خواسته گارسیا بازگشت به نیوکمپ است و از سویی دیگر آبی های شهر منچستر نمی خواهند گارسیا سال آینده به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

اینتر در پی تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز

به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، اینتر می خواهد قرارداد لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی خود را تمدید کند و بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد او را نیز حذف کند.

رئال بتیس و والنسیا در پی جذب ژوائو ماریو

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ژوائو ماریو هافبک پرتغالی اینتر مورد توجه دو باشگاه اسپانیایی رئال بتیس و والنسیا قرار گرفته است.

استون ویلا در پی جذب جاشوا کینگ

به نقل از جان پرسی، استون ویلا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید، در حال آماده کردن پیشنهادی 16 میلیون پوندی برای جاشوا کینگ است.

مدیر برنامه گونزالو هیگواین برای فسخ قرارداد این بازیکن با یوونتوس وارد تورین شد

گونزالو هیگواین مهاجم 32 ساله و آرژانتینی باشگاه یوونتوس در آستانه ترک این تیم قرار دارد. به نقل از رومئو آگرستی، نیکولاس هیگواین، برادر و مدیر برنامه های گونزالو هیگواین وارد شهر تورین شده است تا با سران یوونتوس در رابطه با فسخ قرارداد برادرش مذاکره کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 7 سپتامبر 2020

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان