سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم+ عکس


سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم+ عکس

سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم را در زیر مشاهده کنید.

سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم+ عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ ترلان پروانه با انتشار این عکس نوشت: بعضی ها دروغ میگن آبرو کسی رو ببرن ، بعضی هام حقیقت رو نمیگن که آبرو کسی حفظ بشه ...

ترلان پروانه بازیگر جوان و خوش‌آتیه ایرانی است. ترلان پروانه از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است. ترلان پروانه بازیگر شناخته شده برای مخاطب ایرانی است. ترلان پروانه در شماری از فیلم‌های تلویزیونی و سریال های تلویزیون ایفای نقش کرده است. ترلان پروانه سابقه حضور در کارهای سینمایی دارد.

سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم+ عکس

از جمله متولدین دهه هفتاد است که توانسته به موفقیت برسد.

ترلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. وی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک بوده و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این بازیگر از سنین کودکی پا به عرصه سینما گذاشت و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است.


ترلان پروانه مجرد است و تا بحال ازدواج نکرده است. شایعات زیادی در مورد ازدواج ترلان پروانه صورت گرفته است و بارها خانواده اش از این شایعات ناراحت شده اند . در ابتدا شایعه ازدواج با ارسلان قاسمی ساخته شد و حالا هم شایعه ازدواج او با یکی از فوتبالیست های مشهور ساخته شده است که هیچکدام توسط ترلان پروانه تائید نشده است.


ترلان و ارسلان قاسمی در یک زمان پا به عرصه بازیگری گذاشتند و در چندین کار با هم بازی کرده اند و همین عامل موجب شد تا شایعاتی مبنی بر ازدواجشان شکل بگیرد. سعید عزت اللهی فوتبالیست ایرانی برای مدتی با ترلان در ارتباط بوده اند که پس از مدتی این ارتباط قطع شد. پس از مدتی خبر ازدواج ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده در فضاهای مجازی منتشر شد عاملش هم عکس بود که از آنها دیده شده بود. اما ترلان در حال حاضر مجرد بوده و با کسی ازدواج نکرده است.

سلفی جذاب ترلان پروانه پشت میز گریم+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...