(تصاویر) دیپلماسی مدلینگ اسرائیل در امارات!


(تصاویر) دیپلماسی مدلینگ اسرائیل در امارات!

مای تاگر مدل اسرائیلی در حالی که لباس خواب و پیژامه به تن داشت در تصویربرداری در صحرای دبی به همراه مدلینگ آناستازیا که مقیم امارات است، حاضر شد. این دو مدل پرچم رژیم اشغالگر قدس و امارات را به دست داشتند.

مای تاگر، مدلینگ زن اسرائیلی تبدیل به اولین مدلینگ اسرائیلی شده که بعد از توافق عادی سازی در ماه اوت بین تل‌آویو و ابوظبی در تصویربرداری برای تبلیغ لباس خواب شرکت کرده است.

به گزارش رویترز، مای تاگر در حالی که لباس خواب و پیژامه به تن داشت در تصویربرداری در صحرای دبی به همراه مدلینگ آناستازیا که مقیم امارات است، حاضر شد.

فیلمبرداری و تصویربرداری در حالی انجام شد که دو مدلینگ پرچم‌های رژیم اشغالگر قدس و امارات را در دبی یکی از هفت امارت این کشور و مرکز کسب و کار و تجارت منطقه‌ای در دست داشتند و آن را بلند کرده بودند.

فیکس" برند تجاری اسرائیلی لباس‌های زیر و انواع لباس‌های خواب زنانه است و به احترام آداب و رسوم امارات تنها به تبلیغ و عرضه پیژامه‌های زنانه اکتفا کرد.

مای تاگر گفت: ما به اصول در این‌جا احترام می‌گذاریم.

با توجه به این‌که هنوز ویزا برای ورود راحت شهروندان رژیم صیهونیستی صادر نشده و هنوز پرواز‌های مستقیم بین دو طرف برنامه‌ریزی نشده تیم تصویربرداری اسرائیلی با یک هواپیما از اروپا و با ویزای غیراسرائیلی وارد امارات شد.

نویا یوهانانوف، کارگردان گفته است: در لحظه‌ای که توافق عادی سازی را شنیدیم به فیلمبرداری در دبی فکر کردیم و این‌که بسیار جالب توجه خواهد بود.

او افزود: گرفتن مجوز‌های لازم کمی زبان بر بود.

این در حالی است که بعد از این‌که رژیم صهیونیستی و امارات ۱۳ اوت توافق عادی سازی را اعلام کردند یک هیئت اسرائیلی اخیرا برای انجام مذاکرات عادی سازی وارد ابوظبی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403