علی شعبان اف:  / حسن یزدانی می تواند از تیلور انتقام بگیرد


علی شعبان اف:  / حسن یزدانی می تواند از تیلور انتقام بگیرد

قهرمان بلاروسی کشتی آزاد جهان اعتقاد دارد حسن یزدانی قادر به انتقام گرفتن از دیوید تیلور است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دنیای کشتی برای رویارویی دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور لحظه شماری می کند. از آنجایی که کشتی گیر آمریکایی دو بار توانسته نابغه کشتی ایران را از پیش رو بردارد و دائما در فضای مجازی برای یزدانی کری خوانی می کند، بحث دوئل این دو کشتی گیر حسابی بین کشتی گیران مطرح جهان داغ است.


علی شعبان اف آزادکار بلاروسی که 4 مدال برنز جهان را در اوزان 74 و 79 کیلوگرم در کارنامه قهرمانی خود دارد، به تازگی به وزن 86 کیلوگرم رفته و رقیب حسن یزدانی و دیوید تیلور محسوب می شود.


او در مورد اینکه دو حریف سرسخت با نام حسن یزدانی و دیوید تیلور در این وزن حضور دارند و کدام یک را ترجیح می دهد، گفت: تیلور دو بار یزدانی را شکست داد، یزدانی با تیلور مانند سایر رقبا جنگید، بلافاصله جلو رفت، فشار آورد و سعی کرد او را از پا بیاندازد اما این تکنیک جواب نداد، زیرا تیلور در تمرینات و عملکرد از یزدانی پایین تر نیست. اما یزدانی از این شکست تجربه آموخته است و در جدال بعدی خود متفاوت عمل خواهد کرد و من فکر می کنم او قادر به انتقام جویی از تیلور است. البته احتمال 50، 50 برای پیروزی هر دو نیز برآورد می شود.

علی شعبان اف:  / حسن یزدانی می تواند از تیلور انتقام بگیرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت