تعامل شبکه قرآن و سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی


تعامل شبکه قرآن و سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی

مسابقات قرآن کشوری و بین‌المللی با هماهنگی شبکه قرآن و معارف سیما و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تعامل شبکه قرآن و سازمان اوقاف در برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با توجه به وضعیت کنونی کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلسه هم‌افزایی مسئولان شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات قرآن کشوری و پوشش رسانه‌ای آن که طی آبان‌ماه سال جاری اجرایی می‌شود، برگزار شد.

در این نشست، مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف طی سخنانی گفت: مقدمات برگزاری مرحله فینال مسابقات با حضور متسابقان و بدون جمعیت فراهم شده است.

همچنین، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز طی سخنانی در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای پوشش رسانه‌ای این رویداد قرآنی، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات تأکید کرد.

در ادامه این دیدار، درباره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که بنا بود سال گذشته برگزار شود، گفت‌وگو و مقرر شد این مسابقات در دهه فجر امسال و به صورت مجازی با هماهنگی نمایندگی‌های صداوسیما و رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشورهای مورد نظر برگزار شود.

پیش از این نیز مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور 600 نفر شرکت‌کننده برگزار شده و از این تعداد 180 نفر از 50 کشور به مرحله بعد راه یافتند که 30 نفر از آن‌ها بانوانی هستند که در رشته حفظ کل قرآن شرکت کرده‌اند.

یادآور می‌شود، مسابقات کشوری قرآن کریم در آبان‌ماه و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نیز از 17 ربیع مصادف با ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!