واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی


واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی، 19 شهریور ماه واریز شد.

واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد 559 هزار خودروی حمل و نقل عمومی
مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مرداد ماه ۵۵۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهر‌های بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

وی افزود: سهمیه مرداد ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و بیست و چهار میلیارد ریال است که در ۱۹ شهریور ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار تصریح کرد: اعتبار فوق در تمام کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد