چهار پایگاه امدادی جدید در استان اردبیل راه اندازی می‌شود


چهار پایگاه امدادی جدید در استان اردبیل راه اندازی می‌شود

اردبیل - ایرنا- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: چهار پایگاه امداد و نجات بین شهری جدید سال آینده به پایگاه‌های موجود جاده‌ای در این استان اضافه می‌شود.

چهار پایگاه امدادی جدید در استان اردبیل راه اندازی می‌شودبه گزارش ایرنا، محمد گل‌فشان روز پنجشنبه در بازدید از پایگاه‌های بین‌شهری نیر و سرعین افزود: راه اندازی این پایگاهها با هدف کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات آن با همکاری استانداری اردبیل در برخی جاده های حادثه خیز استان صورت می‌گیرد.

به گفته وی، این پایگاه‌های بین جاده‌ای شامل پایگاه بران، پایگاه امداد جاده‌ای سرچم، پایگاه بین شهرستان‌های کوثر و اردبیل و نیز پایگاه بین شهرستان‌های مشکین‌شهر و اهر می باشند و برای ساخت هر یک از آنها حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

چهار پایگاه امدادی جدید در استان اردبیل راه اندازی می‌شود

رامین معبودی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم با بیان اینکه در استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال هستند ، گفت: این پایگاه ها شامل ۱۲ پایگاه جاده ای و یک پایگاه کوهستان می باشد.

وی با بیان اینکه ۱۰ شعبه شهرستانی در استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: حدود ۱۸۰ نفر پرسنل و ۵۰ هزار نفر داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: ۱۲۸ دستگاه خودروی امدادی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل وجود دارد و پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس و مرکز آموزش اردوگاه شهدای امدادگر نیر و مجتمع اداری - امدادی شهرستان گرمی هم آماده افتتاح هستند.

با بیان اینکه ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز کلاس‌های آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر شهرستان نیر مورد نیاز است، ادامه داد: این اردوگاه در ۱۱ هزار متر مربع احداث شده و دارای کلاس‌های آموزشی، سلف‌سرویس، نمازخانه و غیره می باشد.

وی افزود: برنامه‌های استانی و همچنین دوره های آموزشی استانی و منطقه‌ای را در شهرستان نیر و در این اردوگاه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش