معتمدین و ریش سفیدان ستون های منطقه سیستان هستند


معتمدین و ریش سفیدان ستون های منطقه سیستان هستند

فرمانده قرارگاه شهید هراتی زابل گفت: منطقه سیستان یک موقعیت استراتژیک و تأثیر گذار دارد که ریش سفیدان و معتمدین در آن نقش مهمی دارند و ستون های منطقه هستند.

به گزارش ایسناسرهنگ پاسدار داوود شهرکی در نشست معتمدین سیستان گفت: امروز دشمن در صدد فشار اقتصادی بر روی ملت ایران است، تلاش می کنند تا قدرت تولید را از مردم بگیرند تا همچنان وابسته به واردات کالا باشیم.

وی با بیان اینکه تسلط ایران بر روی تنگه هرمز امروز فکر بسیاری از دشمنان را مشغول خود کرده است خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی میزان توجه به منطقه را افزایش داده است، امام خمینی (ره) در شرایطی انقلاب را به پیروزی رساند که نقشه همه دشمنان اسلام را نابود ساخت.

شهرکی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفت و امروز هم یکی از اصل های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی ادامه داد: تفکر مبارزه با استکبار جهانی دشمنان اسلام را به این امر وا داشت که شیطنت های خود را در منطقه افزایش دهد، آنها در ابتدا به دنبال حذف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند که در نهایت با شکست رو به رو شدند و امروز به سنگ اندازی بر علیه انقلاب روی آورده اند.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی زابل همچنین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز نقشه ای جدید اعمال می کنند که با هوشیاری مردم خنثی می شود.

شهرکی بیان کرد: ترور بخشی از شخصیت های مهم انقلاب اسلامی از نقشه های دشمن بود که خیال می کردند با این کار نظام با مانع مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی نبردی نابرابر بود که تمام دنیا در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفت که هدف آنها ایستادن در مقابله با تفکر مبارزه با استکبار جهانی بود.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی ادامه داد: امروز همه مردم ایران از کارگران تا کارمندان در کشور به نحوی افتخار آفرینی می کنند.

وی همچنین بیان کرد: دشمن خیال می کرد اگر حاج قاسم سلیمانی را به شهادت برساند مشکلات خودش حل می شود اما سخت در اشتباه بود و مشاهده کرد که وضعیتشان بدتر از قبل شد.

وی افزود: ریش سفیدان و معتمدین ستون های منطقه سیستان هستند، و مسئولین هم به عنوان خادم به مردم خدمت خواهند کرد.

شهرکی گفت: برای خدمت به مردم طایفه گری ملاک نیست چرا که ما در انسانیت ویژگی مشترک داریم بلکه همه ما یکی هستیم.

وی تصریح کرد: در برابر مشکلات همه مردم باید ید واحد باشند و در برابر هجمه‌های دشمن مقابله کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید