رابیتس ، تکنولوژی از آینده


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : (/)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


گروه تولیدی و صنعتی رابیتس با واقع شدن در منطقه پاکدشت و در 40 کیلومتری شرق شهر تهران (پایتخت ایران) و با داشتن بیش از 10 هزار متر مربع مساحت ،کار تخصصی خود را با تولید اجاق گازهای صفحه ای (توکار) در انواع مدل های زیبا و به روز دنیا ،بالغ بر 50 مدل و انواع هودهای جدید شومینه ای آغاز نموده است.

این کارخانه با تلاش مهندسین متخصص و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهی نامه های داخلی و بین المللی از جمله دارنده استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV آلمان (ISO 9001:2008) به شماره ردیابی 15Q-1002612-TIC و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از QAL به شماره ردیابی 20770770 بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در اجاق گاز صفحه ای به شماره ردیابی 6637878925 و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در هود به شماره ردیابی 6660640946 می باشد.

ضمناً این گروه تولیدی و صنعتی برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV آلمان را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است .

محصولات گروه تولیدی و صنعتی رابیتس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .

بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد .

همچنین این مجموعه اولین دارنده تندیس طلایی و منتخب جشنواره ملی طراحی صنعتی در سه دوره متوالی می باشد .

کارخانه رابیتس از اولین و بزرگترین تولید کنندگان هود در ایران می باشد که در قلب محصولات خود از موتور با طراحی کشور ایتالیا استفاده می نماید و همچنین اولین تولید کننده هودهای تاچ لس در ایران میباشد.

لینک نمایش ویدیو محصولات

https://rabitsco.com/UserFiles/static/videos/13990410.mp4

خصوصیات هودهای رابیتس

رابیتس ، تکنولوژی از آینده


اولین و مهمترین خصوصیت در بین هود آشپزخانه رابیتس تمرکز بر روی طراحی و نمای ظاهری محصول است که به جرات می توان گفت در بین رقبای ایرانی خود با اختلاف حرف اول را می زند که این اولویت با توجه به رشد روز افزون صنعت دکوراسیون بندی در منازل مطرح شده است.

خصوصیت دوم هودهای رابیتس موتورهای آنهاست که با بهره گیری از قطعات استاندارد و تحت لیسانس اروپایی توانسته علاوه بر صدای فوق العاده کم خود از مکش بالایی برخوردار باشد که این اولویت برای مصرف کنندگان ایرانی از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.

خصوصیت سوم هود رابیتس کیفیت فیلترهای آلومینیومی چند لایه به کار رفته در این هود هاست که با توجه به موادی که در آنها به کار رفته است علاوه بر جذب چربی که از ویژگی های اولیه یک فیلتر است می تواند در جذب گرد و غبار هوا نیز بسیار موفق عمل کند که در بهتر کردن فضای آشپزخانه کمک شایانی می کند.

خصوصیت چهارم آن نیز کیفیت قطعات به کار رفته در هود های رابیتس شامل چراغ ها ، جک های برقی و دستی ، شیشه های سکوریت ، استیل به کار رفته ، لوله خرطومی خروجی هوا ، پنل های کنترل لمسی ، ریموت کنترل ها و سنسور هاست .

رابیتس ، ارائه دهنده انوع فرهای توکار است که با استفاده از به روزترین فناوری‌ها و به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند. استفاده از فرهای اتوماتیک رابیتس کیفیت آشپزی را افزایش و زمان آن را کاهش خواهد داد. فر رابیتس مانند گاز صفحه ای رابیتس با گرید انرژی A، طراحی منحصر به فرد و یک به سیستم پخت سریع عرضه می‌شوند.

رابیتس ، تکنولوژی از آینده

فرهای رابیتس دارای دو مدل پنل آنالوگ و نمایشگر لمسی، با 6 ، 10 ، 12 و 13 برنامه پخت متنوع، قفل کودک درب آرام بند (Soft Close) جهت بسته شدن نرم و روان درب فر و تایمر پیشرفته زمان پخت هستند. از دیگر آپشن‌های فرهای رابیتس می‌توان یک فن گردش هوای خنک یا کانوکشن توربو ، فن خنک کننده اتوماتیک، ریل تلسکوپی و سینی عمیق و جوجه گردان اشاره کرد. داشتن یک سیستم ایمنی خودکار و پوشش داخلی آسان تمیز شونده نگهداری از فر را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

فر آشپزخانه رابیتس دارای کارکرد تمام برقی می باشد که با تنوع بسیار بالا با نمای ظاهری شیشه مشکی، شیشه سفید ، و استیل عرضه میگردد. نمای فر آشپزخانه رابیتس به صورت شیشه تخت ، به همراه درب باز شو از بالا تولید میگردد . ابعاد بیرونی فر های توکار رابیتس 60 * 60 سانتی متر با استاندارد جهانی میباشد. تمامی فرهای رابیتس مانند گازهای رابیتس و هودهای رابیتس با کارت ضمانت و پشتیبانی خدمات پس از فروش در سراسر کشور میباشد.

شایان ذکر است، فرهای رابیتس در کنار مزایای منحصر به فردی که دارند، با قیمتی مناسب و اقتصادی به بازار عرضه می‌شوند.

گروه تولیدی و صنعتی تک ایران با در اختیار داشتن تکنولوژی تولید انواع تجهیزات آشپزخانه و ارتباط با تامین‌کنندگان قطعات تراز اول دنیا ، اقدام به طراحی و تولید تجهیزات لوکس آشپزخانه با برند رابیتس نمود.

نام تجاری رابیتس در اختیار گروه صنعتی تک ایران سابق بوده و تجهیزات لوکس آشپزخانه را در بر می‌گیرد.

رابیتس از اولین و بزرگترین تولید کنندگان اجاق گاز در ایران می باشد که در قلب محصولات خود از سرشعله هایی با طراحی کشور های اروپایی استفاده می نماید.

رابیتس ، تکنولوژی از آینده

رابیتس با بکار گیری از خلاقیت و هنر ایرانی در کنار علم روز بین المللی در بین رقبای ایرانی خود با اختلاف حرف اول را می زند.

اگر به دنبال زیبایی و بالاترین راندمان حرارتی در بین گازهای توکار ایرانی هستین تولیدات محصولات گاز رابیتس می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

رابیتس ، تکنولوژی از آینده
www.rabirsco.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر