نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان افتتاح شد


نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان افتتاح شد

نخستین مجموعه آب درمانی سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید و استاندار در زاهدان افتتاح شد.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور در این مراسم گفت: این مجموعه آب درمانی برای فعالیت خود ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده که از محل تفاهم‌نامه این صندوق با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.

علی اصحابی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح پنج جوان جویای کار شاغل شدند، افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف این تفاهم‌نامه توسعه بازار کار بوده به همین منظور کسب وکارهای نوین و مشاغلی که برای ارائه خدمات به قشر مختلف جامعه فعالیت دارند تسهیلات ارائه می‌شود که در سیستان و بلوچستان این گونه طرح‌ها بخوبی حمایت شده است.

فیزیوتراپیست و مدیر این مجموعه آبی نیز گفت: پیش از این برای بیماران بویژه افرادیکه دچار ضایعه نخاعی شدند برای درمان و تسکین درد از روش‌های محدودی استفاده می‌شد که با راه‌اندازی این مجموعه این بیماران می‌توانند با بروزترین تجهیزات آب درمانی، معالجعه شوند.

نجمه بندانی اظهارداشت: این مجموعه در سه طبقه شامل سالن آب درمانی با چهار استخر مجزا، سالن بدن سازی با تجهیزات کامل و سالن ورزش‌های هوازی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول