قول ستاره جذاب سرخپوشان به هواداران


قول ستاره جذاب سرخپوشان به هواداران

مارکوس راشفورد می‌گوید در فصلی که گذشت می توانسته عملکردی به مراتب بهتر برای منچستریونایتد داشته باشد. او به هواداران قول داد در این فصل برای تیمش بدرخشد. نوشته قول ستاره جذاب سرخپوشان به هواداران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

قول ستاره جذاب سرخپوشان به هواداران

راشفورد: فصل قبل خوب نبودم، حتماً بهتر می‌شوم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۶
قول ستاره جذاب سرخپوشان به هواداران

مارکوس راشفورد می‌گوید در فصلی که گذشت می توانسته عملکردی به مراتب بهتر برای منچستریونایتد داشته باشد. او به هواداران قول داد در این فصل برای تیمش بدرخشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ می توانسته عملکردی به مراتب بهتر برای شیاطین سرخ داشته باشد. او همچنین به هواداران قول داد در فصلی که به زودی آغاز خواهد شد برای تیمش بدرخشد و عملکردی بهتر به نمایش بگذارد.

در فصلی که گذشت درحالیکه یونایتد با هدایت اوله گنار سولسشر رتبه سوم لیگ برتر را بدست آورد و به سه نیمه نهایی راه یافت راشفورد برای این تیم ۲۲ گل به ثمر رساند که بهترین آمار گلزنی او برای شیاطین سرخ بود. اما او می‌گوید وقتی در ماه ژانویه به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نیمکت نشین شده روند پیشرفتش مختلف شده و در دوران پساکرونا دچار پسرفتی قابل توجه بوده است.

راشفورد در صحبتهای خود گفت:

” من در این فصل چهار پنج ماه را از دست دادم و خودم معتقدم می توانستم به مراتب بهتر کار کنم. ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد. من هیچوقت به واقعیت پشت نمی کنم و می دانم که فصل آینده باید برگردم و نسبت به فصل گذشته به مراتب بهتر کار کنم”.

ستاره انگلیسی تیم فوتبال شیاطین سرخ در ادامه گفت:

” بازی کردن با پیراهن منچستریونایتد همیشه رویای من بوده و اینکه توانسته ام در این تعداد بازی برای تیمم به میدان بروم برای من مایه افتخار است. اما به عنوان فوتبالیست و به عنوان یک انسان دلم می‌خواهد دائماً پیشرفت کنم و هر روز بهتر از روز قبل باشم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی