دانشگاه ها نیازمندی های صنعت را احصا و برای آنها راهکار ارائه دهند


دانشگاه ها نیازمندی های صنعت را احصا و برای آنها راهکار ارائه دهند

استاندار اردبیل گفت: دانشگاه ها نیازمندی های صنعت استان را را احضا کرده و برای آنها راهکار ارائه دهند.


اکبر بهنامجو ۲۰ شهریور در نشست با معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: استان اردبیل در شرایط فعلی به سمت صنعتی شدن حرکت می کند و شتاب خوبی در این مورد دارد.
وی با بیان اینکه ظرفیت فنی استان پاسخگوی شرایط فعلی صنعت استان اردبیل نیست، تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با ابتکار مدیریتی توانسته است کارها را خوب پیش ببرد ولی باید همه ما کمک کنیم تا آزمایشگاه این دانشگاه مجهزتر شود.
غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم گفت: دولت از سال گذشته برای تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه ها اعتبارات خوبی در نظر گرفته است و امسال هم چنین اعتباراتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه آموزش عالی اردبیل توسعه متوازن داشته است، تصریح کرد: باید برای رشد کیفی دانشگاه محقق اردبیلی اهتمام بورزیم.
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دنبال کیفی سازی دانشگاه ها هستیم، اضافه کرد: اولین اثر بخشی دانشگاه محقق اردبیلی باید در سطح استان اردبیل باشد و این دانشگاه باید در سطح کشور هم نقش پذیری داشته باشد.
وی اضافه کرد: توسعه مراکز رشد، ساماندهی موسسات آموزش عالی، توسعه پردیس های علم و فناوری و هسته های فناوری از سیاست های وزارت علوم در شرایط فعلی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط