خبر خوش برای هواداران بارسلونا ؛ دست بایرن مونیخ از شش گانه کوتاه می ماند!


خبر خوش برای هواداران بارسلونا ؛ دست بایرن مونیخ از شش گانه کوتاه می ماند!

روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد که جام باشگاه‌های جهان در سال‌های 2020 و 2021 برگزار نخواهد شد. بارسلونا تنها تیمی است که در تاریخ فوتبال موفق به کسب شش گانه در یک فصل شده است و حالا با این اتفاق بایرن مونیخ نخواهد توانست به این رکورد دست پیدا کند. نوشته خبر خوش برای هواداران بارسلونا ؛ دست بایرن مونیخ از شش گانه کوتاه می ماند! اولین بار در پارس...

خبر خوش برای هواداران بارسلونا ؛ دست بایرن مونیخ از شش گانه کوتاه می ماند!

طبق ادعای روزنامه الشرق الاوسط ، جام باشگاه های جهان در سال 2020 برگزار نمی شود
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۲:۰۰
خبر خوش برای هواداران بارسلونا ؛ دست بایرن مونیخ از شش گانه کوتاه می ماند!

روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد که جام باشگاه‌های جهان در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار نخواهد شد.
بارسلونا تنها تیمی است که در تاریخ فوتبال موفق به کسب شش گانه در یک فصل شده است و حالا با این اتفاق بایرن مونیخ نخواهد توانست به این رکورد دست پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منابع ویژه به روزنامه الشرق الاوسط گفته‌اند که کمیته مسابقات AFC به فدراسیون هایی که باشگاه های آنها در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند(نسخه فعلی) اطلاع داده که جام جهانی باشگاه های جهان که قرار بود در ماه دسامبر در دوحه پایتخت قطر برگزار شود ، لغو شده است.

همین منابع همچنین اطلاع دادند که ممکن است نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها که برای تابستان ۲۰۲۱ در چین برنامه ریزی شده بود به دلیل بازی های المپیک توکیو و کوپا آمریکا که به دلیل ویروس کرونا از تاریخ تعیین شده قبلی به تعویق افتاده‌اند نیز لغو شود.

دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه خود که امروز برگزار شد ، تصمیم گرفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را در تاریخ ۱۹ دسامبر در منطقه غرب آسیا از یک مسابقه برگزار کند و نه به شیوه برگزاری فصول گذشته به صورت رفت و برگشت.

با لغو جام باشگاه های جهان، بایرن مونیخ که احتمالا مدعی اول قهرمانی در این رقابت ها بود، نخواهد توانست به رکورد بارسلونا یعنی فتح هر ۶ جام ممکن در یک فصل یا همان شش گانه دست پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !