زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس


زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

زیباترین زن مسلمان به تازگی از سوی  سایت سرگرمی FillGap  معرفی شده که او هانده ارچل یک بازیگر ترک است.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

به گزارش راهبرد معاصر زیباترین زن ملسمان یک بازیگر ترک به نام هانده ارچل است که اخیرا از سوی سایت FillGap معرفی شده اس. این سایت به تازگی فهرست زیباترین زنان مسلمان را منتشر کرده که هانده آرچل در رده نخست آن قرار دارد. بهاره کیان افشار بازیگر ایرانی هم در رده هفتم این لیست زیباترین زن مسلمان جهان قرار گرفته است.

هانده ارچل بازیگر بازیگر ترک است که در فیلم مست عشق حسن فتحی که روایتی از زندگی مولانان و شمس تبریزی است نیز ایفای نقش کرده است حالا او به عنوان زیباترین زن مسلمان شناخته شده است.

هانده ارچل زیباترین زن مسلمان در سریال مست عشق + عکس

نخستین تصاویر از هانده ارچل بازیگر مشهور ترکیه‌ای فیلم "مست عشق" به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

هانده ارچل نقش کیمیا خاتون را در "مست عشق" بازی می‌کند.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور سایر بازیگران "مست عشق" هستند.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

تهیه کننده فیلم مهران برومند است، فیلمنامه‌ آن را حسن فتحى و فرهاد توحیدی نوشته‌اند، ایمان امیدواری گریمور و مرتضی اتابکی عکاس فیلم، هستند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

بیوگرافی هانده ارچل زیباترین زن مسلمان + عکس

چکیده ای از بیوگرافی هانده ارچل:

تولد : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳

محل تولد: استانبول (ترکیه)

محل زندگی: استانبول، ترکیه

ملیت: پدر (ترکیه) مادر (آلمان)

پیشه: بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینمای ترکیه و بهترین مدل ترکیه)

شریک زندگی: مورات دالکلیچ

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل به انگلیسی Hande Ercel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. هانده ارچل دو ملیتی میباشد ، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به اسم غمزه دارد.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

هانده ارچل دارای لیسانس هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زیبایی معمارستان ترکیه میباشد و بخاطر چهره جذابش علاوه بر بازیگری و اجرا بعنوان مدلینگ نیز فعالیت میکند .

سریالهای هانده ارچل

از نقش های مهم هانده ارچل میتوان بـه بازی در نقش هازال سانجاک در سریال« مروارید سیاه» در مقابل تولگاهان ساییشمان و حیات اوزون در سریال« عشق حرف حالیش نمیشه» در مقابل بوراک دنیز و همچنین بازی در نقش سلین در سریال« دختران آفتاب» در مقابل تولگا ساریتاش ودر سریال« تکه های شکسته» در مقابل علی پیری و انگین آکیورک و ارکان پتکایا ایفای نقش کرده اسـت.

هانده ارچل چگونه مشهور شد؟

هانده ارچل بازی در سریال مدرسه دیوانه« Çılgın Dershane» مورد توجه مردم قرار گرفت و معروف شد. البته هانده ارچل پیش از این سریال، در سریال درخت زندگی« Hayat Ağacı» کـه از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

ازدواج هانده ارچل و همسر هانده ارچل

تعداد زیادی از کاربران سوالات زیادی در مورد همسر هانده ارچل داشتند کـه باید بگوییم ایشان مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده. ولی حواشی زیادی پیرامون رابطه عاشقانه هانده ارچل و اکین مرت دایماز وجود دارد. هانده ارچل از سال ۲۰۱۵ بـه مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی درسال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

زیباترین زن مسلمان کیست؟ + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!