رونمایی از لوگوی جدید و به‌روز مزراتی


رونمایی از لوگوی جدید و به‌روز مزراتی

با معرفی سوپر اسپورت جدید مزراتی MC20 که از پیشرانه 6 سیلندر توئین توربوی جدید و 621 اسب بخاری سود می‌برد ایتالیایی‌ها تصمیم گرفته‌اند لوگوی نمادین خود که یک نیزه سه شاخ است را به‌روز کنند. شاید در نگاه اول این لوگو تغییر چندانی را تجربه نکرده باشد اما بازنگری سبک آن از دید طرفداران … The post رونمایی از لوگوی جدید و به‌روز مزراتی appeared first...

با معرفی سوپر اسپورت جدید مزراتی MC20 که از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی جدید و ۶۲۱ اسب بخاری سود می‌برد ایتالیایی‌ها تصمیم گرفته‌اند لوگوی نمادین خود که یک نیزه سه شاخ است را به‌روز کنند. شاید در نگاه اول این لوگو تغییر چندانی را تجربه نکرده باشد اما بازنگری سبک آن از دید طرفداران پر و پا قرص این برند با سابقه پنهان نخواهد ماند.

رونمایی از لوگوی جدید و به‌روز مزراتی

این قبیل جزئیات کوچک در MC20 در واقع نشانه‌ای دیگر از آغاز عصر جدیدی برای مزراتی می‌باشد. این خودروساز دوست‌داشتنی بیشتر روی مسابقات و الکتریکی سازی محصولات خود تمرکز خواهد کرد. بخشی از عصر جدید مزراتی هم به‌روزرسانی لوگوست که می‌توان آن را در MC20 تماشا کرد.

مزراتی می‌گوید این نماد تکامل یافته از فواره نپتون در بولونیا الهام گرفته و هم‌اکنون مدرن‌تر، متوازن‌تر و ظریف‌تر است. اصلاحات قبلی لوگوی مزراتی در سال ۲۰۰۵ انجام شده و آن زمان دو سمت پیکان‌ها تغییر یافته و قسمتی وجود داشت که نیزه سه شاخ را از فضا آبی‌رنگی که بخش پایینی بازوها را پر می‌کرد جدا کرده بود؛ اما جدیدترین تغییر لوگوی مزراتی گیراتر به نظر می‌رسد.

رونمایی از لوگوی جدید و به‌روز مزراتی

هم‌اکنون نیزه قرمزرنگ مزراتی به رنگ آبی درآمده و نشانی دو رنگ را به جای سه رنگ تشکیل داده است. این دو رنگ همانگونه که دیده می‌شود رنگ‌های سفید و مزراتی آبی هستند.

لوگوی جدید مزراتی در ابعاد، شکل‌ها و طرح‌های مختلفی روی مزراتی MC20 دیده می‌شود. لوگوی این برند روی فرمان خودرو کاملاً جلب‌توجه می‌کند زیرا بجای اینکه لوگوی نیزه بجای اینکه داخل فضایی بیضی‌شکل باشد داخل یک دایره است و دلیل آن نیز شک گرد کیسه هوا می‌باشد. همچنین لوگوی نیزه سه شاخ روی ستون C مزراتی MC20 فاقد فریم بیضی‌شکل است.

تغییراتی هم در طرح نوشتاری مزراتی رخ داده و هم‌اکنون تیزتر و سرراست‌تر شده و همین فونت جدید را می‌توان در تمامی محصولات آتی مزراتی دید. علاوه بر این هم لوگوی نیزه سه شاخ و هم نوشته مزراتی دارای تریم کرومی هستند که جایگزین ‌تریم براق قبلی شده است. مزراتی می‌گوید این تریم جدید تأثیر فنی بیشتری داشته و به آلومینیوم پولیش خورده اشاره دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟