مدارس 3 شهرستان کرمانشاه شنبه تعطیل شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: مدارس ۲ حوزه انتخابیه مرحله دوم یازدهمین دوره...

مدارس 3 شهرستان کرمانشاه شنبه تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: مدارس ۲ حوزه انتخابیه مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و دالاهو روز شنبه ۲۲ شهریور ماه تعطیل است.

مجید یزدانپناه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که بیشتر شعبه های اخذ رای انتخابات مجلس در مدارس این شهرستان ها دایر بود نیاز است قبل از حضور دانش آموزان مدارس یادشده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شود.

وی اظهار داشت: اکثر فرهنگیان شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و دالاهو امروز درگیر برگزاری انتخابات بودند و تا ساعاتی دیگر نیز به شمارش صندوق های رای مشغول هستند لذا فردا را تعطیل اعلام کردیم.

با آرای ۶۶۱ هزار نفر از مردم استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، دوم اسفند ۱۳۹۸ تکلیف ۶ کرسی از هشت کرسی نمایندگی استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد اما رقابت در ۲ حوزه و بر سر ۲ صندلی دیگر به مرحله دوم کشید.

در دور نخست عبدالرضا مصری و محمد رشیدی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، آرش زره‌تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، علی رضایی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سید جواد حسینی کیا از سنقروکلیایی و شهریار حیدری از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب راهی خانه ملت شدند.

اما رقابت سلمان محمدی‌بابازیدی و ابراهیم عزیزی برای یک کرسی باقی‌مانده در شهرستان کرمانشاه و مجتبی بخشی‌پور و نادر نادری در حوزه اسلام‌آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشیده است.

ابتدا بنا بود که انتخابات دور دوم ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت و این انتخابات را هم پنج ماه عقب انداخت و به ۲۱ شهریور موکول کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !