فدراسیون والیبال شرایط مناسبی برای ورزش بانوان مهیا کرده است


فدراسیون والیبال شرایط مناسبی برای ورزش بانوان مهیا کرده است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: فدراسیون والیبال و هیات‌های استانی این فدراسیون، شرایط مناسبی برای ورزش بانوان فراهم کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، زهرا سادات موسوی در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی بانوان، افزود: یکی از ماموریت‌های دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، حضور در مسابقات و برقراری ارتباط با برنامه‌ریزان، مربیان و عوامل اجرایی مسابقات و رویدادهای بانوان است تا از نزدیک با مشکلات و موانع آشنا شویم.

وی تصریح کرد: امروز (جمعه) نیز با توجه به ماموریت دفتر توسعه ورزش بانوان در پخش رویدادهای بانوان، در روز پایانی مسابقات والیبال ساحلی بانوان حضور یافتم و از برگزاری این مسابقات با نظم و رعایت پروتکل‌ها، بسیار خرسند شدم.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: شاهد تلاش عوامل اجرایی مسابقات برای هرچه مناسب‌تر بودم و یادآوری می‌شود که چنانچه در اجرای برنامه‌ها نیاز به همکاری وزارت ورزش و جوانان باشد، از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
وی تاکید کرد: شرایط خوبی که فدراسیون برای توسعه ورزش بانوان مهیا کرده است، انگیزه زیادی به هیات‌ها می‌دهد و باید این روند ادامه یابد.
موسوی به مطالبات بخش فنی، مربیان و ورزشکاران والیبال ساحلی بانوان اشاره کرد و گفت: تلاش این افراد برای گسترش والیبال ساحلی بانوان است تا در آینده این مسابقات در سطح بالاتری برگزار شود.
وی در پایان تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان نیز راغب به گسترش این‌گونه مسابقات در حوزه بانوان است و حتما مساعدت خواهیم کرد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام