پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی درگذشت طوبی کرمانی


پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی درگذشت طوبی کرمانی

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان با انتشار پیامی، درگذشت طوبی کرمانی، مدیرکل پیشین امور اجتماعس و ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است: إنالله و إنا إلیه راجعون خبر اندوه بار درگذشت همکار دیرین، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی موجب تأثر و تألم اینجانب و همکارانم در...

پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی درگذشت طوبی کرمانی
به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان با انتشار پیامی، درگذشت طوبی کرمانی، مدیرکل پیشین امور اجتماعس و ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

إنالله و إنا إلیه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت همکار دیرین، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی موجب تأثر و تألم اینجانب و همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شد. وی همواره در تلاش و خدمت به فرهنگ ایران اسلامی و اعتلای کشور بود و درگذشت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای اهالی فرهنگ و شاگردان وی در مراکز علمی و دانشگاهی می‌باشد.

اینجانب این ضایعه را به اهالی علم و فرهنگ، همکاران گرامی، شاگردان ایشان، خانواده معزز و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط