خرابی 900 نازل سوخت در کشور


خرابی 900 نازل سوخت در کشور

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور گفت: طبق آخرین آمار چیزی بالغ بر 800 الی 900 نازل سوخت در کشور خراب است.

خرابی 900 نازل سوخت در کشورهمایون صالحی رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعمیرات برخی نازل های سوخت در کشور گفت: در حال حاضر آمار دقیقی در این زمینه در دست نیست، ولی طبق آخرین آمار چیزی بالغ بر ۸۰۰ الی ۹۰۰ نازل سوخت در کشور خراب است.

او ادامه داد: متاسفانه برخی از تجهیزات این جایگاه‌ها پس از تعمیر مجددا از کار می‌افتند و این مشکل برخی از جایگاه‌های سوخت را به تعطیلی یا وقفه می‌اندازد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه داران سوخت کشور در ادامه با اشاره به اینکه واردات این تجهیزات گران است اضافه کرد: رقم خرید برخی از این تجهیزات به ۷ برابر رسیده است که وارد کردن آن هزینه‌های هنگفتی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید

ضریب نفوذ گاز در کشور به نزدیک ۹۵ درصد رسید

صالحی بیان کرد: به طور کلی قطعه نو و فابریک تجهیزات جایگاه‌های سوخت بسیار اندک است و در برخی موارد اصلا نداریم. شرایط به نحوی است که از قطعات تعمیر شده دوباره استفاده می‌شود، بنابراین قطعات دوباره خراب می‌شوند.

او بیان کرد: در حال حاضر برخی از جایگاه‌های سوخت در کشور دچار مشکل هستند و در برخی نقاط نیز برخی از جایگاه‌ها از دسترس خارج شده‌ و در جریان کار دچار مشکل شده‌اند و پس از مدت کوتاهی دوباره خراب و از رده خارج می‌شوند.

صالحی تصریح کرد: برخی از این تجهیزات در گذشته از کشور‌های مختلف وارد می‌شد، ولی امروز برخی از قطعات چینی هم در دسترس نیستند به طوری که برخی از قطعات با ۳ میلیون تومان خریداری می‌شد، ولی این رقم در حال حاضر نزدیک به ۴۰ میلیون تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی