عکس همسر دوم مرجانه گلچین


عکس همسر دوم مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر توانای ایرانی است که در ادامه این خبر اخباری در خصوص زندگی خصوصی این بازیگر و همچنین ازدواج ایشان و عکس همسر مرجانه گلچین را مشاهده می کنید.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

به گزارش راهبرد معاصر، مرجانه گلچین بازیگر 52 ساله ایرانی و همسر سابق کریم آتشی می باشد که این روزها اخبار زیادی در خصوص کریم آتشی منتشر می شود در ادامه این خبر اطلاعاتی در باره زندگی این بازیگر کشورمان و همسر مرجانه گلچین می آوریم.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در ۲ اسفند سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمده است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم از هنرستان موسیقی و همچنین دارای مدرک لیسانس در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران می باشد. مرجانه گلچین علاوه بر کار بازیگری، فعالیت هایی مانند گویندگی رادیو، دوبله و خوانندگی را نیز انجام می دهد.

خانواده مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در یک خانواده اهل هنر متولد و بزرگ شده است. منیژه گلچین خواهر مرجانه گلچین و همچنین نادیا گلچین دختر عموی او (نادیا گلچین دختر نادر گلچین است) از بازیگران سینما و تلویزیون بودند. مرجانه گلچین از طرف پدرش اصالتا ترک است و از طرف مادرش اصالتا رشتی می باشد اما خودش در تهران متولد و بزرگ شده است.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

ازدواج مرجانه گلچین/ همسر اول مرجانه گلچین

مرجانه گلچین سال ها پیش در دهه های ۶۰ و ۷۰، با یکی از کارگردانان ایرانی به نام کریم آتشی ازدواج کرد. مرجانه گلچین نیز در اغلب فیلم ها و سریال های کریم آتشی حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی و در نتیجه ازدواج شان شد.


طلاق و جدایی مرجانه گلچین از کریم آتشی

مرجانه گلچین و کریم آتشی بعد از چند سال زندگی مشترک در اوایل دهه ۷۰ از همدیگر جدا شدند. به گفته خوده مرجانه گلچین، عدم تمایل همسرش به ادامه بازیگری او، دلیل جدایی شان بوده است.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

فرزندان مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و کریم آتشی بدون اینکه فرزندی داشته باشند از همدیگر جدا شدند. مدت ها پیش شایعه ای مبنی بر اینکه مرجانه گلچین یک دختر دارد در فضای مجازی منتشر شد که این خبر فقط یک شایعه بود و واقعیت نداشت.

ازدواج مجدد مرجانه گلچین/ همسر دوم مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بعد از جدایی از کریم آتشی به انگلیس رفت و دیگر ازدواج نکرد.

بیوگرافی کریم آتشی همسر اول مرجانه گلچین/ کریم آتشی کیست؟

کریم اتشی در ۵ فروردین سال ۱۳۴۳ در شهر ری متولد شد. او فعالیت هایی مانند کارگردانی و نویسندگی و فیلمنامه نویسی را انجام می دهد. کریم آتشی دارای مدرک تحصیلی دکتری علوم سیاسی و همچنین لیسانس مهندسی عمران می باشد. او از طرف مادرش رشتی است و از طرف پدرش ترک زبان می باشد. مادر کریم آتشی خانه دار بوده و پدرش نیز اهل زنجان بوده و از کارمندان ارتش بوده است.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

کریم آتشی، کارگردان سینمای ایران، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است. آتشی متولد ۵ فروردین ۱۳۴۳ در شهر ری است و از سال ۱۳۶۹ در سینما مشغول به فعالیت است. مشهورترین فیلم کریم آتشی فیلم نطفه شوم به کارگردانی و نویسندگی خود او و محصول سال ۱۳۸۷ و با بازی لاله اسکندری، سام درخشانی، جمشید هاشم پور، محمد کاسبی، سیروس گرجستانی و شراره دولت آبادی است.

کریم آتشی یکی از مصدومین شیمیایی هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل مشکلات ریه و تنفسی دارد.

قتل همسایه به دست کارگردان معروف، کریم آتشی

کریم آتشی کارگردان و فیلم نامه‌نویس معروف، پس از درگیری با همسایه خود او را به قتل رساند.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

شب گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شدند کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین، بازیگر تلویزیون ایران پس از درگیری با همسایه خود او را با شلیک گلوله به قتل رساند و در خانه خود مخفی شد. همسر سابق مرجانه گلچین پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد، توسط نیروهای ویژه پلیس دستگیر شد. برخی اسلحه او را کلاشینکف و برخی کلت کمری عنوان کرده‌اند.

اعتراف قتل کریم آتشی

آتشی در بازجویی‌های اولیه علت درگیری با همسایه را صدای آزار دهنده چرخ خیاطی او بیان کرده است که پس از چند مرتبه تذکر و توجه نکردن او و همچنین به علت شرایط روحی نامناسبی که داشته است با مقتول درگیر و او را به قتل رسانده است.

کریم آتشی و مرجانه گلچین

کریم آتشی سال‌ها پیش با مرجانه گلچین ازدواج کرد و پس از چند سال این زندگی به جدایی ختم شد. آنها پس از حدود ده سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

عکس همسر دوم مرجانه گلچین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا