وضعیت مساجد تخریب شده نجف‌آباد مشخص شد


وضعیت مساجد تخریب شده نجف‌آباد مشخص شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: وضعیت هشت مسجد این شهر که به دنبال تعریض خیابان‌ها و یا تغییر کاربری، تخریب شده بود، به دنبال رایزنی‌های انجام شده با شهرداری تعیین تکلیف شد.

وضعیت مساجد تخریب شده نجف‌آباد مشخص شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه اعتقادات و نیات خیرخواهانه مردم نجف‌آباد شهره جهانی دارد، اظهار کرد: مردم این شهرستان در زمینه وقف نیز همواره پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در این شهر با همت شهروندان در محلات مختلف مساجد کوچک و بزرگ بنا شده است، افزود: مساحت برخی از این مساجد به ۳۰ متر هم می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه طی سال‌های اخیر و به دنبال تعریض خیابان‌های نجف‌آباد و یا تغییر کاربری، هشت مسجد این شهر توسط شهرداری تخریب شده است، ادامه داد: این در حالی است که وضعیت این مساجد بلاتکلیف مانده بود.

وی با بیان اینکه به دنبال رایزنی‌های انجام شده با شهرداری و با همکاری فرمانداری و امام جمعه این شهر، وضعیت این هشت مسجد تعیین تکلیف شده است، گفت: بر این اساس شهرداری قرار است به ازای هر مسجد، زمین معاوض به اوقاف واگذار کرده و همچنین برای دو رقبه تجاری در شهر نجف‌آباد نیز پروانه ساخت صادر کند تا بتوان خسارت‌های وارده را جبران کرد.

حجت‌الاسلام صادقی با تأکید بر اینکه به دنبال اخذ سند مساجد شهر نجف‌آباد هستیم، تصریح کرد: سند مساجد به نام خود مسجد ثبت خواهد شد، ضمن اینکه از همه واقفان مساجد درخواست داریم مدارک مورد نیاز را برای انتقال سند به اداره اوقاف تحویل دهند تا در آینده دچار چنین چالش‌هایی نباشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز