افشاگری از بند جنجالی قرارداد شجاع خلیل زاده ؛ مدیر پرسپولیسی فاش کرد


افشاگری از بند جنجالی قرارداد شجاع خلیل زاده ؛ مدیر پرسپولیسی فاش کرد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید بند فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، مدعی شد به زودی مذاکره نهایی برای ادامه همکاری با این بازیکن صورت خواهد گرفت. نوشته افشاگری از بند جنجالی قرارداد شجاع خلیل زاده ؛ مدیر پرسپولیسی فاش کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری از بند جنجالی قرارداد شجاع خلیل زاده ؛ مدیر پرسپولیسی فاش کرد

علی رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس : در قرارداد شجاع خلیل زاده یک بند فسخ وجود دارد
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰
افشاگری از بند جنجالی قرارداد شجاع خلیل زاده ؛ مدیر پرسپولیسی فاش کرد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تایید بند فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، مدعی شد به زودی مذاکره نهایی برای ادامه همکاری با این بازیکن صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده، مدافع میانی باتجربه سرخپوشان چندی پیش طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن نارضایتی و گلایه از مدیران پرسپولیس بابت عدم مذاکره برای تمدید قرارداد و شرایط مالی آن، از احتمال جدایی از این تیم خبر داده بود. رغبتی در اینباره اینطور توضیح داد:

خلیل زاده یکی از بازیکنان دوست داشتنی تیم است و متعصب هم هست. در چند روزی که درگیر مذاکره نقل و انتقالاتی بودیم که چند بار حضور یافت و نشد به طور کامل صحبت و مذاکره کنیم. با این حال مدیر برنامه ایشان آمد و یشنهاد او را گفت و صحبت صورت گرفت.

وی با اشاره به درخواست این بازیکن گفت:

به هرحال توازن و تعادل خیلی در تیم مهم است. از شجاع خواهش می کنم فرصت بدهد تا از این مرحله عبور کنیم. مراحل اعزام تیم و مشکلات سربازی و … باعث شد تا فرصت لازم برای مذاکره با او صورت نگیرد و به طور قطع طی روزهای آتی در اینباره به صحبت خواهیم پرداخت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به موضوع بند فسخ قرارداد خلیل زاده گفت:

دو جلسه با مدیربرنامه وی برگزار کردیم و به ما فرصت بدهید تا مجموعه را با هم ببنیم. ما یک تیم فوتبال داریم و این هفته با حوصله از طریق مدیربرنامه اش دنبال خواهیم کرد و یک سوتفاهم ابتدایی رخ داد و هیچ بحثی وجود ندارد. خلیل زاده دو فصل دیگر قرارداد دارد. البته بند جدایی هم دارد که اگر پیشنهاد برسد بتواند جدا شود و جزو شش بازیکنی است که بند فسخ دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟