عملیات اجرایی بیمارستان 515 تختخوابی خرم‌آباد از سر گرفته می‌شود


عملیات اجرایی بیمارستان 515 تختخوابی خرم‌آباد از سر گرفته می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اعتباری بیمارستان 515 تختخوابی خرم‌آباد برطرف شده است و عملیات اجرایی این طرح از سر گرفته می‌شود.

مهرداد ویسکرمی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: روند احداث بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد به دلیل نوسانات شدید قیمت متوقف شده است و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار طرح نمی تواند با فهرست قبلی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید از طرح، تصمیم های راهبردی برای ادامه آن گرفته و مقرر شد میان دانشگاه و قرارگاه تهاتر شود.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان صورت وضعیت و تعدیل پروژه را برای ارسال به وزارت متبوع نهایی کرده و پس از آن فهرست املاک مورد تهاتر (توافق دوطرف نسبت به تسویه بدهی و مطالبات) را به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به قرارگاه معرفی خواهد کرد.

ویسکرمی اضافه کرد: دفتر منابع فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز شاخص های ضررده را بررسی و اصلاح کرده است تا قرارگاه با قیمت گذاری جدید، متضرر نشود.

وی اظهار داشت: انتظار می رود با نگاه مثبت مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لرستان اقدامات لازم طی یک هفته انجام شود چراکه با تکمیل این طرح تحول بزرگی در امکانات پزشکی استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری خرم آباد مبلغ قابل توجهی بابت اجرای زیرگذر بهارستان به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) بدهکار است که امیدواریم با مساعدت شورای شهر و پرداخت به موقع این بدهی، ساخت بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی شهرستان تسریع شود.

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد سال ۹۵ در زمینی به مساحت بیش از ۵۸ هزار مترمربع آغاز شده و در حالیکه قرار بود ۲ سال بعد بهره برداری شود اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس