دوره آموزش «محتوا و مهارت‌های منبر» در مشهد برگزار می‌شود


دوره آموزش «محتوا و مهارت‌های منبر» در مشهد برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزش «محتوا و مهارت‌های منبر» به همراه کارگاه آموزشی ویژه طلاب مدارس علمیه مشهد مقدس از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، برگزار می‌شود.

دوره آموزش «محتوا و مهارت‌های منبر» در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، این دوره آموزشی برای نخستین بار به همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ظرفیت پذیرش محدود به‌منظور تربیت خطبا و مبلغان سخنور و توانمند با بهره‌گیری از استادان متخصص و مجرب کشوری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل مهارت‌های روش بیان تفسیر، علوم حدیث و روش روایت‌خوانی، روش تحلیل و بیان تاریخ، شیوه پاسخگویی به سؤالات دینی، روش بیان نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، جریان‌شناسی تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی، مقتل‌شناسی، شیعه‌شناسی، روش بیان احکام، امامت، مهارت‌های مشاوره و فن سخنوری می‌شود.

اعطای گواهینامه پایان دوره از سوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، به‌کارگیری دانش‌پژوهان ممتاز، استعدادیابی دانش‌پژوه، ایجاد توانمندی در دانش‌پژوه برای تولید محتوای روشمند، آشنایی با علوم دینی و... از جمله مزایا و اهداف این دوره به‌شمار می‌رود و صرفا طلبه‌هایی که حداقل چهار ترم دانشگاه علوم اسلامی رضوی را گذرانده یا سطح یک حوزوی را به اتمام رسانده‌اند می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

طلاب واجد شرایط تا 25 شهریورماه مهلت دارند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی نام، نام خانوادگی، پایه و نام مدرسه محل تحصیل خود را به شماره 09011200710 ارسال کنند.

یادآور می‌شود؛ این دوره آموزشی به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ابراهیم سعیدی
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس