دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی است


دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر گفت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار شده است.

سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان روانسر افزود: دفاع مقدس دوران پرافتخار ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران وارث کسانی است که برای حفظ ارزش های انقلاب و کیان اسلامی و عزت، سرافرازی، امنیت و اقتدار کشور از جان گذشته اند.

فرماندار روانسر ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

مصطفی زاده، با بیان اینکه هر قدر یاد این ایام را گرامی بداریم به همان اندازه بر افتخار ما افزوده خواهد شد اضافه کرد: باید دستاوردها و افتخارات دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان کشور بازگو کنیم.

وی بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امسال با در نظر گرفتن شرایط سیاسی در داخل و خارج از کشور و تلاش دشمنان برای درهم شکستن روحیه مقاومت، باید به بزرگداشت دفاع مقدس بیشتر از سال‌های قبل بها دهیم.

فرماندار روانسر افزود: با توجه به بیماری کرونا، برنامه های گرامیداشت این هفته باید باکسب نظر از شبکه بهداشت و درمان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت بگیرد.

نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، تجلیل از فعالان فرهنگی و قرانی شهرستان، سرکشی از خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح متوفی از بیماری کرونا، برگزاری نهضت کمک مومنانه در راستای تجلیل از ۳۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای دیدار و دلجویی از خانواده های ایثارگر، سخنرانی و خاطره گویی فرماندهان نظامی و انتظامی در مدارس، اعزام گروه های جهادی به روستاهای محروم شهرستان، دیدار با روحانیون رزمنده، برگزاری میز خدمت و ویزیت رایگان در مسجد گل سفید و کوهپیمایی در ارتفاعات سراب روانسر از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان روانسر است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است