توقیف 380 تاکسی متخلف در همدان


توقیف 380 تاکسی متخلف در همدان

همدان- ایرنا- معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: 380 تاکسی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توقیف و برخورد قانونی با رانندگان متخلف انجام شد.

میلاد کریمی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده نکردن از ماسک بیشترین تخلف صورت گرفته از جانب رانندگان این تاکسی‌ها است که با نارضایتی شهروندان مواجه شده و براین اساس بازرسی‌های مستمر از خطوط تاکسی در سطح شهر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اغلب تخلف‌ها از سوی مسافران با برقرار تماس با شماره ۱۳۷ صورت گرفته و از شهروندان خواسته شده است تا مراتب تخلف رانندگان را به این سامانه گزارش دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

کریمی با بیان اینکه فاصله‎گذاری هوشمند در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اساس فعالیت تاکسی‌ها در این شهر است، گفت: رعایت بهداشت فردی از جمله استفاده از ماسک برای تاکسی‌ها الزامی است.

وی گفت: همچنین برای جلوگیری از دریافت کرایه نقدی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول، از رانندگان می‌خواهیم تا نسبت به دریافت دستگاه کارت خوان الکترونیکی اقدام کنند.

معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان اضافه کرد: رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به روابط عمومی مدیریت تاکسیرانی شهرداری همدان نسبت به نام نویسی و دریافت معرفی نامه جهت اخذ دستگاه کارت خوان الکترونیک اقدام کنند.

وی افزود: هم اکنون ۵۰۰ راننده تاکسی نسبت به نام نویسی و اخذ مجوز اقدام کرده‌اند و مابقی نیز در حال انجام مراحل هستند.

در حال حاضر بیش از چهار هزار تاکسی و اتوبوس درون شهری در همدان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!