شش کاربرد برای خرید صندلی راک


شش کاربرد برای خرید صندلی راک

شاید خیلی از ما صندلی راک را دوست داشته باشیم، حس آرامش، استراحت و حتی تفریحی که به ما می دهد. ولی آیا این احساس خوب دلیل خوبی هم برای داشتن صندلی راک در خانه هم هست؟ در ادامه به 6 دلیل برای اینکه دکوراسیون فضاهای مختلف خانه شما می تواند با وجود یک صندلی […]

0
(0)

شاید خیلی از ما صندلی راک را دوست داشته باشیم، حس آرامش، استراحت و حتی تفریحی که به ما می دهد. ولی آیا این احساس خوب دلیل خوبی هم برای داشتن صندلی راک در خانه هم هست؟ در ادامه به ۶ دلیل برای اینکه دکوراسیون فضاهای مختلف خانه شما می تواند با وجود یک صندلی راک کاربردی تر و زیباتر شود، اشاره خواهد شد:

۱. صندلی راک در اتاق نشیمن

اگر در اتاق نشیمن خود جا دارید حتما به فکر خرید صندلی راک باشید. یک صندلی راک هم به طور مستقل و هم جایگزینی برای یک مبل تکنفره مجموعه نشیمن شما را متفاوت و چشمگیرتر می کند. البته لازم است که پیش از تصمیم گیری نمونه های مختلف صندلی راک را ببینید تا بتوانید با مقایسه آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید. صندلی راک برای نشیمن های خصوصی فضای استراحت خوبی هم هست، هم برای خواب کوتاه در طول روز و هم برای مطالعه یا تماشای فیلم. یا اگر در خانه کودک دارید برای آرام کردن کودکان یا بازی و معاشرت با آن ها. برای تکمیل چیدمان نشیمن با صندلی راک می توانید در کنار آن یک آباژور، میز عسلی و یک شال مبل قرار دهید.

شش کاربرد برای خرید صندلی راک

۲. صندلی راک برای شومینه

اگر در اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شومینه دارید برای چیدمان اطراف آن، صندلی راک یکی از بهترین گزینه هاست. فرقی نمی کند که در طول فصول سرد سال از شومینه استفاده می کنید یا نه مهم ترکیب چیدمان شومینه با صندلی راک است که فضایی بسیار دنج را می سازد. برای چنین دکوراسیونی، هم صندلی راک تمام چوب (مدل کلاسیک) و هم مدل های مبل مانند، مناسب خواهند بود. اگر خانه پر جمعیتی دارید، می توانید در کنار صندلی راک چند پاف کوتاه هم روی زمین قرار دهید تا نشیمن های بیشتری در اطراف شومینه داشته باشید.

۳. صندلی راک در اتاق خواب

چه اتاق خواب مستر و چه اتاق خواب تک نفره هر دو می توانند با یک صندلی راک گوشه ای دنج و راحت برای استراحت بین روز و مطالعه داشته باشند. البته باید به این نکته هم اشاره شود که اگر فرد مرتبی نیستید و پیش بینی میکنید که هر وسیله ای در اتاق خواب شما جایی برای تلنبار شدن لباس ها و وسایل میشود، از داشتن هر گونه نشیمن در اتاق خواب خود خودداری کنید و یا از همین امروز تصمیم بگیرید فرد مرتب تری باشید.

شش کاربرد برای خرید صندلی راک

۴. صندلی راک در اتاق کودک

خرید صندلی راک برای اتاق نوزاد یک از بهترین خریدهایی است که می تواند یک سیسمونی را تکمیل کند. مادر و پدر وقت زیادی را برای خواباندن و آرام کردن و شیر دادن به کودک در اتاق نوزاد میگذرانند و باید جایی راحت برای نشستن طولانی، نرم و امن برای نوزاد و خوابیدن های کودک خودشان و نوزادشان داشته باشند. پس چه چیزی بهتر از تاب خوردنی آرام روی صندلی راک؟ مدل انتخابی مبل راک برای اتاق نوزاد بهتر است همراه با زیر پایی باشد تا در نشستن های طولانی تر جریان خون در بدن شما منظم تر باشد و نشستن راحت تری داشته باشید. به این نکته هم توجه کنید که بعد از مدتی با بزرگ شدن کودک، ممکن است نیاز باشد تا صندلی راک را به اتاق های دیگر خانه منتقل کنید پس از همین حالا به فکر این باشید که مدلی مناسب با سلیقه و سبک خانه خود انتخاب کنید.

۵. صندلی راک برای اتاق کار

فرقی نمی کند که در خانه یک اتاق کار مستقل دارید یا بخشی از اتاق خواب یا فضای نشیمن و یا راهرویی از خانه را به فضای کار اختصاص داده اید در هر حالت می توانید به عنوان یک نشیمن دوم در کنار صندلی میز کار خود یک صندلی راک جمع و جور داشته باشید. صندلی های راک پلاستیکی مدل ایمز معمولا از جمع و جورترین طرح های صندلی راک هستند. وجود چنین امکانی در کنار فضای کار شما باعث می شود تا هر چند ساعت یک استراحت کوتاه داشته باشید به موسیقی گوش دهید کمی مطالعه کنید و از فضای کار جدا شوید.

شش کاربرد برای خرید صندلی راک

۶. صندلی راک برای سالمند

اگر در خانه سالمند دارید و یا می خواهید برای خانه مادربزرگ و پدربزرگ یک هدیه جدید و کاربردی بگیرید، پس حتما به صندلی راک فکر کنید. تاب خوردن روی صندلی گهواره ای نوعی ورزش بسیار سبک است که به افزایش گردش خون کمک می کند و دردهای مفصلی را کاهش می دهد.

اگر قانع شدید که خانه شما به یک صندلی راک نیاز دارد می توانید برای انتخاب سبک و رنگ بهتر از اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی استفاده کنید. برای نمونه می توانید به فروشگاه آنلاین سه کنج سر بزنید؛ سه کنج علاوه بر فروشگاه آنلاین یک یک اپلیکیشن دکوراسیون داخلی است که به شما امکان چیدمان سه بعدی محصولات و تست ترکیب های مختلف رنگی را می دهد تا پیش از خرید تجسمی از فضا بیابید و بعد با اطمینان خرید کنید. همچنین در برنامه دیگر آن که به زودی وارد بازار خواهد شد، به نام اپلیکیشن چهارکنج ، با تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR می توانید صندلی راک یا هر مبلمان دیگر را در فضای واقعی خانه خود ببینید و مطمئن اقدام به خرید کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید