1200 میلیارد ریال ساخت‌وساز غیرمجاز در دماوند تخریب شد


1200 میلیارد ریال ساخت‌وساز غیرمجاز در دماوند تخریب شد

تهران – ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران ‌از اجرای حکم تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند به ارزش 1200 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از اعلام روز سه شنبه پلیس استان تهران، سردار کیومرث عزیـزی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای احکام قضائی، ساخت و ساز های غیر مجاز در بیش از ۲ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده در شهرستان دماوند تخریب و آزاد سازی شد.

وی افزود: اجرای احکام قضائی با حضورنماینده تام الاختیار دادستانی در شهرک الهیه به ارزش کارشناسی شده ۱۲۰۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شهروندان خواست قبل از خرید واحدهای مسکونی در محیط های روستایی نسبت به تغییر کاربری و لحاظ مستندات و مدارک قانونی، هوشیاری بیشتری داشته باشند و موارد مشکوک را با پلیس از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

لازم به ذکر است، شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد. این شهرستان به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مطلوب همواره دستخوش آسیب هایی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز توسط افراد سودجو بوده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403