چهار پارک بازی کودکان در مناطق سیل‌زده گلستان افتتاح شد


چهار پارک بازی کودکان در مناطق سیل‌زده گلستان افتتاح شد

گرگان - ایرنا - چهار پارک بازی برای گذران سالم اوقات فراغت کودکان مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان امروز سه‌شنبه با حضور رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

این پارک‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در شهرک مسکن مهر و خیابان ۱۲ فروردین گمیش تپه و شهرک شهرداری و پارک انقلاب آق قلا به بهره برداری رسید.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در مراسم بهره برداری از این پارک ها گفت: بخشی از هزینه تجهیز این پارک ها توسط صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) پرداخت و توسط جمعیت هلال احمر ایران برای خرید ملزومات مورد نیاز کودکان هزینه شد.

چهار پارک بازی کودکان در مناطق سیل‌زده گلستان افتتاح شد

محمد گلفشان اظهار داشت: سازمان جوانان با ایجاد و تجهیز زمین بازی برای کودکان و نوجوانان تلاش دارد از میزان فشار روانی که در اثر بروز شرایط بحرانی بر آنها وارد شده، کم کند.

وی از همکاری شهرداری و فرمانداری‌ آق قلا و گمیشان در ساخت و تکمیل طرح این پارک ها قدردانی کرد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین از عقد تفاهم نامه این سازمان با یونیسف برای ارایه آموزش کمک های اولیه و مقابله با بحران در زمان بروز حوادث طبیعی به کودکان خبر داد.

بر اثر بارندگی شدید روزهای پایانی سال ۹۷ و آغاز سال ۹۸ و جاری شدن سیل و رانش زمین در برخی شهرستان‌های گلستان؛ در مجمع ۴۸ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی