کودک کرمانی رتبه سوم مسابقه نقاشی کودکان آسیایی را کسب کرد


کودک کرمانی رتبه سوم مسابقه نقاشی کودکان آسیایی را کسب کرد

کرمان - ایرنا -  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمان گفت : وانیا شمسی کودک 9ساله و عضو این کانون در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی رتبه سوم را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، محسن روحی روز سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود:شمسی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در رویداد ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ رتبه سوم را کسب کرد.

به گفته روحی در این مسابقه با ۴۳۹ اثر ارسال شده از هفت کشور جهان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفت. سه جایزه اول، چهار جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار در این مسابقه سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور بوده است.

وی ادامه داد: در عین حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود که در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ در کشور چین برگزار شد و تمام آثار برگزیده به نشانی https://www.kanoonnews.ir/d/۲۰۲۰/۰۹/۱۵/۰/۸۸۵۹۳۳.pdf قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم