بودجه شهرداری‌های کرمان 1300 میلیارد تومان افزایش یافت


بودجه شهرداری‌های کرمان 1300 میلیارد تومان افزایش یافت

کرمان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان با بیان اینکه بودجه شهرداری‌های این استان امسال به 2 هزار و 850 میلیارد تومان می‌رسد،گفت: یکهزار و 300 میلیارد تومان به بودجه شهرداری‌های استان طی سال 99 افزوده شد.

به گزارش ایرنا، علی شهسواری روز سه‌شنبه در همایش شهرداران استان کرمان افزود: بودجه شهرداری‌های این استان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته بوده که ۷۸۲ میلیارد تومان آن اعتبارات عمرانی و مابقی اعتبارات هزینه‌ای و جاری اعلام شده است.

وی اظهار داشت: ۲۶۴ میلیارد تومان تا پایان مردادماه سال جاری، از محل مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی ها به حساب شهرداری‌های استان کرمان واریز شده که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان با اشاره به اعتبارات ملی سال جاری شهرداری های این استان گفت: ۴۳ میلیارد تومان از محل جرایم رانندگی، ۷.۵ میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز و ۱۹ میلیارد تومان جهت خرید قیر رایگان به حساب شهرداری‌ها واریز شد، در حالی که ۱۲۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در سال گذشته به شهرداری‌های سراسر استان پرداخت شد.

وی عنوان کرد: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط شهرداری‌های استان کرمان با هدف بهبود زندگی شهری طی هفته دولت و با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی افتتاح شد.

شهسواری گفت: ۸۲ شهرداری فعال در استان کرمان وجود دارد که از این میزان ۱۵ مورد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده و ۲ شهرداری دیگر نیز در به‌زودی در این استان اضافه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته