پویش شور عاطفه ها در مدارس البرز کلید خورد


پویش شور عاطفه ها در مدارس البرز کلید خورد

کرج -ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: پویش شورعاطفه ها در فضای مجازی ویژه مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در این استان کلید خورد.

فرشته فهمیده روز سه شنبه به ایرنا گفت: این پویش به منظور تحقق دستورات دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و ضرورت مشارکت فعال در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحصیل آنان با مشارکت مرکز نیکوکاری فرهنگیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه بخشنامه این پویش به همه مدارس البرز ارسال شده است،خاطرنشان کرد: دراین اقدام خداپسندانه بدون اینکه کرامت انسانی زیر سئوال برود با مشارکت و حمایت مردم زمینه خدمات رسانی به دانش آموزان و فرهنگیان نیازمند از سوی این مرکز نیکوکاری فراهم می آید.
وی بیان داشت: مشارکت دانش آموزان، اولیا ،فرهنگیان و خیرین در این پویش با اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی در واقع پیام دین محوری، کمک به دیگران ، مهرورزی و زبان شکر گفتن از خداوند به خاطر همه نعمت هایی که به ما عطا کرده را درجامعه انتشارو ترویج می کند.
فهمیده ادامه داد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی ازنیازهای دانش آموزان درسال تحصیلی جدید به خصوص در زمینه امکانات آموزشی تامین شود.
وی تصریح کرد: دراین پویش شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز برای اهدای کمک های نقدی در نظرگرفته شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز افزود: با توجه به وضعیت کرونایی، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری و غیرحضوری است که حدود ۴ هزار دانش آموز در مناطق کم برخوردار استان البرز فاقد تبلت هستند.
وی رعایت فاصله گذاری مناسب و سایر پروتکل های بهداشتی درتمامی فرایند اجرای طرح شور عاطفه ها در مدارس را مورد تاکید قرارداد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار فرهنگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی