شاهد افتتاح طرح‌ها با وجود فشار دشمن برای فلج کردن اقتصاد ایران هستیم


شاهد افتتاح طرح‌ها با وجود فشار دشمن برای فلج کردن اقتصاد ایران هستیم

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروزه شاهدیم، با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم که با هدف فلج کردن و فروپاشی اقتصاد کشور رخ داده، برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی در پنجشنبه هر هفته توسط ریاست جمهوری انجام شده و مردم شاهد برکات و اثرات این پروژه‌ها هستند.

مهدی علیخانی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان ورامین، در جمع خبرنگاران گفت: دولت آقای روحانی، ۵ سال و نیم از فعالیت ۷ ساله خود را در تحریم‌های سنگین به سربرده و این امر باعث شده که از نظر بودجه و درآمدهای ارزی، سخت‌ترین شرایط تاریخ جمهوری اسلامی را تجربه کند.

وی اظهار کرد: علاوه بر تحریم‌های پیچیده و ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام، کشور طی ماه‌های گذشته، درگیر مساله شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی ناشی از آن شده که این امر فشارهای اقتصادی را بردولت مضاعف کرده‌است.
وی تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات و کاهش منابع درآمدی دولت، شاهدیم که خدمات نظام در حوزه درمان، اقتصاد و کمک‌های معیشتی در نقاط مختلف کشور ارائه شده و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ناشی از کرونا معطوف کرده‌است.
علیخانی گفت: تحریم‌ها و وجود مشکلات اقتصادی به این معنی نیست که اجرای برخی از پروژه‌ها و توجه به مسائل اجتماعی،فرهنگی و آموزشی نادیده گرفته شود که قطعا با تدبیر درست در فرصت باقیمانده از خدمت دولت، شاهد اتفافات مثبت در سطح کشور، استان تهران و به ویژه شهرستان ورامین خواهیم بود.
وی افزود: امروز شاهدیم که با وجود تمامی مشکلات ناشی از تحریم که با هدف فلج کردن و فروپاشی اقتصاد کشور رخ داده، برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی در پنجشنبه هر هفته توسط ریاست جمهوری انجام شده و مردم شاهد برکات و اثرات این پروژه‌ها هستند.
معاون فرهنگی معاون اول رئیس جمهور افزود: گام‌های مهم و موثری در راه‌اندازی و افتتاح پروژه های زیرساختی، عمرانی و صنعتی در سراسر کشور انجام شده که می‌تواند برای مردم امید بخش باشد.
در حضور یکروزه معاون فرهنگی معاون اول رئیس جمهور به شهرستان ورامین، علاوه بر پروژه‌های فرهنگی، قرار است که با هنرمندان، اصحاب رسانه، جوانان فعال و مسوولان شهرستان نیز نشست های جداگانه ای برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا