معاون استاندار لرستان: خدمات دولت باید بدرستی برای مردم بازگو شود


معاون استاندار لرستان: خدمات دولت باید بدرستی برای مردم بازگو شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وظیفه روابط عمومی دستگاههای اجرایی اطلاع‌رسانی شفاف و بموقع به مردم است تا مردم بدانند که دولت وظایف خود را به‌ درستی انجام داده است.

به گزارش ایرنا "محمود ثمینی" روز سه شنبه در بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود:مردم باید بدانند که با وجود همه مشکلات، خدمات رسانی ها هم وجود دارد و مسوولان برای رفاه حال مردم و کاستن از بار مسائل و مشکلات آنان تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: دولت با وجود محدویت‌های اقتصادی و اعتباری کارهای متعدد و متنوعی در زمینه‌های مختلف انجام داده که رسانه‌ها اعم از نشریات، خبرگزاریها و رسانه ملی باید با بهترین محتوا و شکل آن‌ها را برای اقناع افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه تبیین و ارائه دستاوردها، اقدامات و خدمات انجام شده و حرکت رو به‌ رشد نظام اسلامی می‌تواند در خنثی سازی توطئه‌های دشمن موثر باشد افزود: با شیوع بیماری کرونا همزمان با تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور را دچار مشکل کرده است، دولتمردان با جدیت هرچه تمام تر به کار خود ادامه می دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره سال پایانی دولت تدبیر و امید افزود: بیان اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم به صورت مقایسه ای مردم را از خدمات دولت در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب آگاه می‌کند.
وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در تداوم خط کینه با انقلاب و بیش از هر زمان دیگری با تنگ کردن عرصه بر اقتصاد کشور و با تهدیدها و تحریم‌های سنگین و ظالمانه تلاش می کنند نظام را ناکارآمد نشان دهند و بین مردم و دولت فاضله ایجاد کنند.
ثمینی با اشاره به اینکه اگر انتقادی هم به خدمات دولتی است باید انتقادات کارشناسانه و منصفانه باشد، اظهار داشت: هجمه علیه دولت با وجود اطلاع از مشکلات و محدودیت ها پسندیده نیست.

وی با اشاره به نقش بیماری کرونا و بزرگنمایی رسانه‌های بیگانه از مسائل و مشکلات جامعه، تصریح کرد: در چنین فضایی که دشمن به دنبال دمیدن یاس و ناامیدی به جامعه است، نقش رسانه‌های استان در تقویت روحیه جامعه نقشی حساس و خطیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید