AFC نگران تر از همیشه؛ رازی که پزشک پرسپولیس فاش کرد


AFC نگران تر از همیشه؛ رازی که پزشک پرسپولیس فاش کرد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفت. نوشته AFC نگران تر از همیشه؛ رازی که پزشک پرسپولیس فاش کرد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

AFC نگران تر از همیشه؛ رازی که پزشک پرسپولیس فاش کرد

علیرضا حقیقت: کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان در نظر گرفت
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵
AFC نگران تر از همیشه؛ رازی که پزشک پرسپولیس فاش کرد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مسئولان پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفته‌اند. اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مورد تأکید است.

علیرضا حقیقت روز گذشته در جلسه پزشکی حضور داشت که در این دوره از رقابت‌ها با توجه به مسأله ویروس کوید ۱۹ علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران، برای انجام هماهنگی‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

وی درباره جلسه روز دوشنبه خاطرنشان کرد:

در این نشست، پزشکان هر چهار تیم حاضر در گروه سوم بازی‌ها حضور داشتند و در مورد مسائل مرتبط با دوپینگ و کرونا صحبت شد. چگونگی حضور بازیکنان در تست دوپینگ به شکلی که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت شود. روش‌های پیگیری از بدو ورود تیم‌ها به ورزشگاه، از جمله در رختکن و پروتکل‌هایی که باید در جریان بازی، تمرینات و در هتل رعایت شود از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

همچنین باید به صورت روزانه فرم‌های مربوط به علائم حیاتی اعضای تیم‌ها، تهیه و ارسال شود که این علاوه بر فرم‌های مربوط به آسیب‌های پزشکی خواهد بود.

همه پزشکان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه مجازی عضو شدند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و امکان تبادل نظر وجود داشته باشد.

حقیقت تصریح کرد:

مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است. در همین جلسه مطرح شد که به صورت مرتب با مسئولان هتل‌ها، در مورد مسائلی چون؛ غذایی که سرو می‌شود برای تغذیه مناسب بازیکنان، جلسه داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!