ایستگاه 132 کیلو ولت برق بهمئی تکمیل شد


ایستگاه 132 کیلو ولت برق بهمئی تکمیل شد

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان گفت: عملیات احداث خط برق شاهد بهبهان – بهمئی با سرمایه گذاری یکهزار و 66 میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری شد.

محمود دشت بزرگ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح علاوه بر پایداری شبکه ظرفیت شبکه برق بهمئی به ۱۳۲ کیلوولت افزایش خواهد یافت.

وی طول مدار خط ۱۳۲ کیلوولت شاهد بهبهان – بهمئی را۸۲ کیلومتر اعلام کرد.

دشت بزرگ بیان کرد: این پروژه باعث تامین انرژی پست ۱۳۲ کیلو ولت بهمئی و ایجاد زیرساخت های لازم در منطقه جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.
وی افزود: از مهرماه سال ۹۸ تاکنون ۲۱۴ کیلومتر مدار خط و ۱۱۳ کیلومتر مدار هادی پرظرفیت به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

این طرح از سال ۸۶ در راستای رفع مشکلات برق شهرستان درزمینی به مساحت یک هکتار کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان گرمسیری بهمئی به دلیل همجواری با خوزستان دمای آن در فصل تابستان به بیش ار ۴۵ درجه سانتی گراد می رسد که به دلیل نبود ایستگاه برق پایدار و قطعی مکرر در این فصل با مشکلات فراوانی رو به رو می شود.

تعداد مشترکان برق شهرستان بهمئی ۱۴ هزارمشترک است.
شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!