فرماندار آستارا: مشکلات روستاها با حضور مدیران کل بررسی خواهد شد


فرماندار آستارا: مشکلات روستاها با حضور مدیران کل بررسی خواهد شد

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: مسئولان محلی برای رفع مشکلات آب و راه مناطق روستایی تلاش کنند و به زودی مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و آب و فاضلاب گیلان برای حل این قبیل مسائل به این شهرستان خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز سه شنبه در بازدید از طرح اردوی جهادی دانشجویان در روستای شونده کش آستارا بیان کرد: دستگاه های اداری برای توسعه پایدار روستاها و تسریع خدمات رسانی و پاسخگویی به مردم بیشتر تلاش کنند و از توان بخش خصوصی نیز استفاده شود.

فرماندار آستارا ادامه داد: مشارکت مردم با دهیاری ها و شوراهای اسلامی رمز توسعه روستاهاست و از ظرفیت مردم باید استفاده کرد و کارهای جهادی در این شرایط سخت، بسیار با اهمیت است.

وی اظهار کرد: روستای شونده کش با ۷۰ خانوار جمعیت فاقد آب و راه مناسب است و آموزش و پرورش باید در این روستای بجای کانکس، مدرسه بسازد و با برنامه ریزی و اولویت بندی و استفاده از ظرفیت های شهرستانی و استانی به رفع مشکلات روستا اقدام خواهیم کرد.

صابر بیان کرد: کارهای جهادی اوایل انقلاب اسلامی در قالب جهاد سازندگی، در افزایش روحیه کار و ایستادگی مردم موثر بود و سبب آبادانی مناطق محروم و توسعه روستاها شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی