دریافت بیمه بیکاری در هرمزگان منوط به در سامانه جامع روابط کار است


دریافت بیمه بیکاری در هرمزگان منوط به در سامانه جامع روابط کار است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در هرمزگان برای ثبت و یا پیگیری درخواست‌های خود باید به زیر سامانه بیمه بیکاری در سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند.

هادی ابراهیمی روزچهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: این سامانه به نشانی prkar.mcls.gov.ir در راستای صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های مردم طراحی شده است و متقاضیان بیمه بیکاری ابتدا بایستی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت کنند.

دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری هرمزگان ادامه داد: سپس افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مدارک خود را بارگذاری و تقاضای خود را ثبت کنند.

ابراهیمی یادآور شد: سامانه جامع روابط کار از جمله طرح‌های بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که همچنین با هدف شفاف‌سازی و ساماندهی اطلاعات درحوزه روابط کار راه‌اندازی شده و زیرسامانه جامع ثبت دادخواست‌ها، ‌بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل، آموزش ایمنی نیروهای کار، ثبت و تایید و پیگیری قراردادهای کار، شناسایی واحدهای مشکل‌دار، شوراهای سازش، طبقه‌بندی مشاغل و بیمه کارگران ساختمانی از جمله آنها به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر