دکتر اکبری، مهمان گفتگوی اینستاگرامی خوشبخت


دکتر اکبری، مهمان گفتگوی اینستاگرامی خوشبخت

گفتگوی زنده این هفته برنامه خوشبخت با حضور دکتر اکبری و با موضوع طب سنتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و‌ معارف سیما، برنامه خوشبخت در گفتگوی زنده اینستاگرامی این هفته خود به موضوع طب سنتی می پردازد و پاسخگوی سوالات بیشمار مخاطبان در این حوزه است.

دکتر اسماعیل تبار در این گفتگوی زنده، میزبان دکتر اکبری، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و متخصص و پژوهشگر طب سنتی است.

گفتگوی جذاب این هفته را می توانید پنجشنبه ساعت ۲۱ در آیدی اینستاگرامی برنامه به نشانی khoshbakhttv@ مشاهده کنید.

برنامه خوشبخت یک مجله صبحگاهی است که با حضور کارشناسان حوزه خانواده همچون دکتر دوایی، دکتر کمن، دکتر ایمانی، دکتر تهرانی و دکتر توکلی به موضوعات تخصصی و فراگیر این حوزه می‌پردازد. همچنین خانم حاجی عبدالباقی، کارشناس مسائل دینی نیز آیات قرآن کریم درباره خانواده را روایت می‌کند.

این برنامه که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما است، آیتم های متنوعی از جمله طب سنتی دارد که از کارشناسان متعددی نظیر دکتر حسن اکبری ، دکتر کردافشاری و دکتر حسینی یکتا استفاده می‌کند.

مخاطبان این برنامه می‌توانند محتوای پخش شده برنامه را در کانال برنامه در اینستاگرام و سروش و صفحه اختصاصی برنامه در سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرسhttp://qurantv.ir/khoshbakht مشاهده کنند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید