افزایش درآمد‌های فدراسیون تیراندازی با کمان


افزایش درآمد‌های فدراسیون تیراندازی با کمان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: 250 درصد درآمد‌های فدراسیون افزایش داشته، اما با کاهش نیروی انسانی روبه رو بودیم.

افزایش درآمد‌های فدراسیون تیراندازی با کمانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا شعبانی بهار در مجمع سالیانه فدراسیون، افزود: از ابتدای ورود، چشم‌انداز جامعی با عنوان ارتقای جایگاه تیم‌های ملی در آسیا و جهان از طریق توسعه همه جانبه تیراندازی با کمان در کشور تا افق ۱۴۰۴ به وجود آوردم.
وی گفت: به خاطر کسب سهمیه برای جایگزینی ورزشکاران ریسک نکردیم و تشخیص سرمربی این بود که ورزشکاران را حفظ کنیم. خرداد ۱۴۰۰ آخرین مرحله کسب سهمیه است که در مسابقات فرانسه شرکت می‌کنیم. در این مسابقات سهمیه تیمی مردان، بانوان و سهمیه انفرادی بانوان توزیع می‌شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ با شرایط کرونا، اشاره کرد و افزود: امسال ۳۲ تیم برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کردند، در حالی که پارسال ۳۰ تیم شرکت کرده بودند.
شعبانی بهار ادامه داد: از سال ۹۲ در بحث داوران به‌روز رسانی انجام شده بود، ولی در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ کارت جدید صادر کردیم و تعداد داوران به روزرسانی و افراد شناسایی شدند. همچنین ۴۸ کلاس مربیگری برگزار کردیم.
وی درباره مباحث مالی فدراسیون، گفت: ۲۵۰ درصد درآمد‌های فدراسیون افزایش داشته، اما ما با کاهش نیروی انسانی روبه رو بودیم. همچنین در ابتدای ورود به فدراسیون ۲.۵ میلیارد بدهی داشتیم که تا الان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم. امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها پرداخت شده است. بدهی‌های سال ۹۷ و ۹۸ به صفر رسیده و یک دینار به کسی بدهکار نیستیم.
شعبانی بهار به خوابگاه در حال احداث ورزشکاران اشاره کرد و افزود: بزرگترین دغدغه ما زیرساخت‌ها بود. پارسال مصوب کردیم خوابگاه اختصاصی داشته باشیم. کار‌ها در حال پیگیری است. قرار شد ۷۰۰ میلیون تومان هم کمک کنند تا محوطه سازی هم داشته باشیم. این آرزو محقق شده و سرمایه‌ای برای تیم ملی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تیراندازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟