کیتهای بدنه لوما دیزاین معمولاً ساده نبوده و جدیدترین کیت در نظر گرفته شده برای لندروور دیفندر جدید نیز از این قاعده مستثنا نیست. این کیت بدنه که لوما CLR LD نام گرفته باعث حذف چندین پانل بدنه استاندارد دیفندر و تعویض آنها با قطعات خاص لوما دیزاین میشود. نتیجه نهایی تولید خودرویی با ظاهر خشن است که خود را آمادهی فتح سختترین مسیرها نشان میدهد.
مهمترین تغییر این خودرو در میزان ارتفاعش از سطح زمین و ابعاد کلی رخ داده جایی که نه تنها ارتفاع سیستم تعلیق ۳۰ میلیمتر افزایش یافته بلکه جلو و عقب خودرو حدود ۴۰ میلیمتر پهنتر شده است. لوما همچنین طیفی از قطعات بدنه همچون جلوپنجره، اسپلیتر کربنی و عناصر جدید روی کاپوت را به دیفندر افزوده است. تمامی این قطعات با ظاهر فیبر کربنی نیز در دسترس هستند.
از دیگر تغییرات بدنه میتوان به تریم جدید سقف، طراحی جدید آپرون عقب و رینگهای متفاوت اشاره کرد. در بخش جلو نیز ورودیهای هوا برای بهبود جریان آن وجود دارند.
این تیونر کیت CLR LD خود را با رینگهای ۱۹ تا ۲۳ اینچی عرضه کرده و میتوان لاستیکهای متنوعی را نیز سفارش داد.
داخل کابین نیز پدالهای آلومینیومی، کفپوشها با برند لوما، کفپوش محفظه بار و پوشش چرم گسترده دیده میشوند. از نظر پرفورمنس تغییر خاصی وجود نداشته اما لوما به نصب یک سیستم اگزوز اسپورت در دیفندر اشاره کرده است.
این شرکت میگوید کیت جدید با مدل پرچمدار ۸ سیلندر ۵ لیتری جدید هماهنگی خواهد داشت. این نیروگاه آهنین قدرت ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد هرچند انتظار میرود در دیفندر قدرت کمتری تولید کند. لوما کیت بدنه خود را پیشنمایشی از برنامه جدید خود برای دیفندر خوانده و بنابراین شاید برخی قطعات پیش از تولید تغییر بکنند.