14 هزار دانش‌آموز کردستانی در انتظار همدلی خیرین و نیکوکاران هستند


14 هزار دانش‌آموز کردستانی در انتظار همدلی خیرین و نیکوکاران هستند

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: 14 هزار دانش‌آموز بی بضاعت و نیازمند زیرپوشش حمایت‌های این نهاد در این روزهای آغازین سال تحصیلی در انتظار همدلی و کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

به گزارش ایرنا، هر ساله در آستانه سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت برخی از دستگاه‌های اجرایی و در راستای تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان کم بضاعت و نیازمنددر سراسر کشور و به تبع آن استان کردستان برگزار می‌شود.
امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ‌و شرایط موجود جامعه، این جشن نیز با تغییراتی از جمله زمان برگزاری و کم شدن تعداد پایگاه‌ها و دریافت بیشتر کمک‌ها بصورت مجازی مواجه شد.

این جشن امسال از ۲۲ شهریور با شعار «شور عاطفه‌ها» با پویش ایران همدل ۲، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد و امروز نیز ۱۰ پایگاه جمع‌آوری کمک در قالب جشن عاطفه‌ها در میادین اصلی شهرهای استان دایر شد و تا روز جمعه ۲۸ شهریور آماده دریافت کمک‌های خیرین برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کردستانی است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در حاشیه برپایی این پایگاه‌ها اظهار داشت: با هدف جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ۱۰ پایگاه ثابت در ۱۰ شهرستان استان ایجاد شده است.
محمدرسول شیخی‌زاده افزود: با توجه به اینکه در مدارس نیز این جشن با حضور ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزان تشکیل می‌شود هماهنگی لازم را با آموزش و پرورش انجام شده و امیدواریم شاهد مشارکت خوب مردم خیر استان هم باشیم.
وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند گفت: تمام نیازهای دانش‌آموزان شناسایی ‌شده و به‌محض جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: در مرحله نخست یک میلیون ریال برای هزینه ثبت‌نام و کتاب دانش‌آموزان به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت این نهاد واریزشده است.
وی هدف‌گذاری امسال را جمع‌آوری ۲۵ میلیارد ریال کمک به‌صورت نقدی و کالایی اعلام کرد و افزود: سال گذشته نیز ۲۰ میلیارد ریال کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد.
جشن عاطفه‌ها با شعار شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل ۲، از روز شنبه ۲۲ شهریور همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!