تورس: هنوز هم نمی دانم مشکل سیمئونه با من چه بود


تورس: هنوز هم نمی دانم مشکل سیمئونه با من چه بود

فرناندو تورس، ستاره سابق اتلتیکو مادرید درباره اختلافش با دیگو سیمئونه صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو تورس و دیگو سیمئونه بین سالهای 2003 تا 2005 با یکدیگر هم تیمی بودند. سرمربی آرژانتینی اما در سال 2015 خواهان حضور این بازیکن در تیمش شد و در حالی که انتظار می رفت همکاری خوبی بین این دو نفر شکل بگیرد اما نهایتا همه چیز به یک خصومت منجر شد.



اولین تنش بین دو نفر زمانی آغاز شد که دیگو سیمئونه با وجود 12 بار گلزنی تورس در فصل 17-2016 انتقاداتی را نسبت به او مطرح کرد. دیگو سیموئونه در آن زمان گفته بود: "همه مهاجمان یکسان هستند ، او گل نمی زند ، با کسی صحبت نمی کند و از او انتقاد می شود."

تورس: هنوز هم نمی دانم مشکل سیمئونه با من چه بود


در مستند جدید آمازون حالا فرناندو تورس به اختلافاتش با سیمئونه واکنش نشان داده است. او در این باره می‌گوید: " سیمئونه هم تیمی و الگوی من بود اما فکر نمی‌کنم که او هرگز به عنوان مهاجم اصلی‌اش به من نگاه کرده باشد. برای من مهم ترین چیز این بود که در همان جایی قرار بگیرم که به آن تعلق دارم. من خیلی نگران شرایط نبودم. آن چیزی که احساس کردم مسئولیت بزرگی بود که در قبال هواداران داشتم. با این حال من هیچ گاه از دیگو سیمئونه توضیح نخواستم اما این را هم نمی دانم که دلیل اتفاقات شخصی بوده یا حرفه ای و یا هر دو.



می‌دانم که مدیریت یک بازیکن که به تیمی بازگشته مثل من می تواند برای هر سرمربی بسیار دشوار باشد. من می‌توانستم این موضوع را بپذیرم که در 40 مسابقه بازیکنان اصلی تیم نباشم اما هرگز نمی‌توانستم در که چرا او دائماً من را روی نیمکت می نشاند."

تورس: هنوز هم نمی دانم مشکل سیمئونه با من چه بود


این ادعاها از فرناندو تورس در حالی مطرح شده که برخی در آن زمان اعتقاد داشتند که مشکل به وجود آمده بین او و سیمئونه کاملاً شخصی است تا جایی که مدیر سابق نشریه آاس آلفردو رلانو گفته بود رفتار سیمئونه ناشی از حسودی اش است چرا که مهاجم اسپانیایی از محبوبیت بالایی بین هواداران روخی بلانکو برخوردار بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان