550 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به محور شهرکرد به بازفت اختصاص یافت


550 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به محور شهرکرد به بازفت اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: 550 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به محور ترانزیتی شهرکرد به بازفت در سالجاری اختصاص یافت.

علی شهریارپور روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های شهرستان کوهرنگ افزود: جاده ارتباطی و ترانزیتی شهرکرد به بازفت به طول ۱۴۰ کیلومتر از محورهای مهم و تاثیرگذار و یکی از پروژه‌های ملی استان به شمار می‌رود که تکمیل و بهره‌برداری آن، بخش مهمی از مشکلات ارتباطی و ترافیکی با استان‌های جنوبی و غربی کشور را برطرف می‌کند.

وی تصریح کرد: امید است با تزریق اعتبار مورد نیاز طرح، این محور حیاتی شهرستان کوهرنگ که بخش مهمی از آن را تونل چری شامل می‌شود هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید از حفاری ۱۵۰ متر ورودی تونل و اجرای گالری و همچنین ۵۰ متر از طول تونل چری در محور شهرکرد به بازفت خبر داد و گفت: این تونل به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و ۱۲ کیلومتر واریانت، از پروژه‌های مهم شهرستان کوهرنگ به شمار می‌رود.

حسینعلی مقصودی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل کل واریانت چری را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت اتمام حفاری و تکمیل این تونل و مسیر واریانت، محور تا بخش چمن‌گلی اصلاح خواهد شد که مصرف بهینه از زمان و بهره‌وری بیشتر از منابع به ویژه سوخت را برای ترددکنندگان در این محور به همراه خواهد داشت.

بازدید از ساختمان فرمانداری کوهرنگ، ساختمان بخشداری صمصامی، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره چلگرد، سایت اقدام ملی مسکن و کارخانه آسفالت کوهرنگ از دیگر برنامه‌های سفر روز سه‌شنبه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان به شهرستان کوهرنگ بود.

کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد