سینما باز است؛ اکران پنج فیلم جدید در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر


سینما باز است؛ اکران پنج فیلم جدید در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر

اکران سه فیلم جدید سینمایی در حالی از امروز در سینماها آغاز می شود که یک هفته از نمایش دو فیلم «بی‌حسی موضعی» در ژانر درام و «دریا موج کاکا» که یک فیلم اجتماعی است، گذشته. است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، «آقای سانسور»، «آبادان یازده 60» و «روزهای نارنجی» سه فیلمی است که از امروز وارد اکران می شوند تا جان تازه ای به گیشه سینماها بدهند.

«آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده با بازی محمدرضا فروتن، بهرام افشاری و بهاره رهنما ترکیب جدیدی از همکاری این سه بازیگر را دارد. این کمدی 90 دقیقه ای شما را به تماشای بدون سانسور زندگی اطرافیانتان دعوت می کند.

«آبادان یازده 60» مهرداد خوشبخت هم یکی از فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره فجر سال قبل است که حالا در آستانه هفته دفاع مقدس با بازی علیرضا کمالی، حسن معجونی و ویدا جوان اکران می شود و به ماجرایی در زمان جنگ تحمیلی می‌پردازد که شهر آبادان در آستانه سقوط قرار گرفته بود.

«روزهای نارنجی» نیز دیگر فیلمی است که در جشنواره‌های خارجی متعددی حضور داشته و جوایزی هم کسب کرده است. هدیه تهرانی، علی مصفا و مهران احمدی بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی آرش لاهوتی هستند. این فیلم اجتماعی صد ویک دقیقه ای به مشکلات زندگی یک زن 45 ساله می پردازد که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

پنج فیلم خارجی نیز بر روی پرده در حال اکران است و کودکان و نوجوانان وعاشقان فیلم های ترسناک هم می توانند به تماشای فیلم های «جوکر»، «احضار»، «1917»، «داستان اسباب بازی 4» و «زندگی مخفی حیوانات2» بنشینند.

شما می توانید شنبه تا چهارشنبه در پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر میهمان ما باشید و نیم بها فیلم ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان