سه شنبه های تکریم به روستاهای شهرستان درمیان رسید


سه شنبه های تکریم به روستاهای شهرستان درمیان رسید

دوازدهمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، این هفته با تجلیل از خانواده معظم شهدای روستاهای «مسک» و «کوشکک» شهرستان درمیان در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دوازدهمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور جمعی از مسئولان از جمله مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به تجلیل از خانواده معظم شهدای روستای مسک و کوشکک شهرستان درمیان اختصاص یافت.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع وطن و حرم اظهار داشت: طرح ملی سه‌شنبه های تکریم که از تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است، با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا،‌ جانبازان وایثارگران تا هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی اجرای این طرح را بسیار مثبت و موثر توصیف کرد و بر ادامه راه شهیدان در عمل تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح برکات زیادی برای فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان به دنبال داشته و دارد.

حجت الاسلام سبزه‌کار با اشاره به اجرای بسیار خوب این طرح در برخی از شهرستان‌ها از جمله سرایان، سربیشه و بیرجند و همراهی تعدادی زیادی از مسئولان در دیدار با خانواده معظم شهدا،‌ اظهار امیدواری کرد: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و همچنین شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله از جمله رهاوردها و برکات این دیدارها برای فعالان کانون‌های مساجد باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکریم خانواده معظم شهدا و اهالی مسجدی‌ها بدون شک منتج به همدلی بیشتر بین اهالی محله با محوریت مسجد و استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و مردمی در امر تکریم خواهد شد.

گفتنی است، در دوازدهمین هفته از اجرای طرح ملی سه‌شنبه های تکریم، مزار شهیدان روستای کوشکک با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس