سازشکاران پیش از این همه چیز را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بودند


سازشکاران پیش از این همه چیز را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بودند

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: سازش با رژیم صهیونیستی در واقعیت چیزی را تغییر نمی‌دهد، چرا که سازشکاران پیش از این همه چیز را در اختیار این رژیم قرار داده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه‌ای بر موضع این جنبش در رد سازش تأکید کرد و گفت که انصارالله همواره در کنار مسأله فلسطین و فلسطینیان خواهد ماند.

رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء، به شبکه المسیره گفت که موضوع فلسطین یک مسأله عربی و اسلامی است، موضوعی که به گفته وی مصداق حق در برابر باطل است و نمی‌توان هیچ گامی در راستای سازش و شناسایی رژیم صهیونیستی را پذیرفت.

عبدالسلام، علنی‌ کردن سازش کشورهای امارات و بحرین را یک اقدام تبلیغاتی آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: «این سازش در واقعیت چیزی را نمی‌تواند تغییر دهد؛ آن‌ها پیش از این در جریان سازش محرمانه همه چیز را به رژیم صهیونیستی داده بودند.»

سخنگوی جنبش انصارالله با بیان اینکه رژیم اسرائیل در بسیاری از جنگ‌ها منطقه از جمله جنگ یمن مشارکت وسیع دارد، گفت که مردم یمن در معرض تجاور و حمله قرار گرفت، چرا که از مدت‌ها پیش موضع مقابله با دشمن اسرائیلی را اتخاذ کرده بود.

به گفته عبدالسلام، دولت فعلی آمریکا تلاش داشت تا مراسم امضای توافقنامه سازش را برای کمپین انتخاباتی ترامپ مصادره کند و در این مرحله باید به وضوح و محکم تحرکی برای رسوا کردن رژیم اسرائیل و آمریکا و کشورهای سازشگر کلید بخورد.

سخنگوی انصارالله با تمسخر رهبران کشورهای امارات و بحرین افزود: «برخی سیاسیون کشورهای سازشگر می‌گویند که ۳۰ سال به خاطر فلسطین صبر کرده‌اند، اما در حقیقت در هیچ جنگی علیه دشمن اسرائیلی نبودند.»

«عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن پیش از این در سخنانی گفته بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی اموال عربستان سعودی، امارات و بحرین را به نفع صهیونیست‌ها خواهند دوشید.

شامگاه روز سه‌شنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی مراسمی در کاخ سفید با حضور رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات توافق عادی‌سازی روابط با این دو کشور خاورمیانه را امضا کرد.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...