ارزان ترین اجاق گازها در بازار چند ؟


ارزان ترین  اجاق گازها در بازار چند ؟

بررسی تقریبی قیمت‌های بازار نشان می‌دهد برای خرید یک اجاق گاز حتی ارزان ترین مدل ها حداقل باید 2 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، لوازم خانگی از آن جمله وسایلی است که اساسا در سبد هفتگی و ماهانه و حتی سالانه مردم قرار نمی‌گیرد و معمولا هر خانواده ای بعد از حداقل ۴یا ۵ سال ممکن است به خرید مجدد یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و وسایلی از این دست نیاز پیدا کند. اما به هر حال باز هم تعداد خانواده‌هایی که این روز‌ها برای خرید لوازم خانگی یا وسایل برقی به بازار می‌روند کم نیست. زوج‌هایی که قصد شروع زندگی مشترک خود را دارند و یا کسب‌وکار‌ها و کارگاه‌هایی که به نوعی به هریک از این وسایل نیاز دارند در این دسته قرار می‌گیرند.

بررسی قیمت‌های بازار اما نشان می‌دهد خریدن هریک از این وسایل به طور متوسط به ۸ تا ده میلیون تومان پول نیاز دارد. همین موضوع سبب شده تا خیلی از مردم با وسواس بیشتری از وسایل خود مواظبت کنند تا پایشان به بازار بکشیده نشود.گفته‌ها حاکی از آن است که مسئولین و فروشندگان این گرانی را به نرخ ارز و کمبود مواد اولیه تولید ربط می‌دهند و می‌گویند تا وقتی قیمت ارز ثابت نشود نمی‌توان امیدی به ثبات قیمت‌ها در بازار داشت.

ارزان ترین اجاق گاز‌های خانگی در بازار

اجاق گاز طرح فر لوپزمدل۲۰۲۱ امروز در بازار ایران با قیمت تقریبی ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان عرضه می‌شود.همچنین، اجاق گاز تکنوهاوس TLS-۵۰۱ با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۸۲۱هزار تومان معامله می‌شود .گفتنی‌ست اجاق گاز‌های پیکسار مدل۵۰۷۱ و سلن مدل ۶۰۰۰ نیز با قیمتی بالا تر از ۶ میلیون تومان در بازار موجود است.

کاماپرس

2025

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش