بیش‌از 3.5 تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد


بیش‌از 3.5 تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر و کشف سه تن و 732 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری ماموران انتظامی ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله بزرگ موادمخدر در مسیر خاش به ایرانشهر بودند، شناسایی و به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه، تکاوران پلیس ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان سه تن و ۷۳۲کیلو و ۷۰۰گرم موادمخدر شامل سه تن و۵۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۲۰۲ کیلوگرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟