کسب جایزه و دیپلم افتخار؛ دست‌آورد کودکان اردبیلی از نقاشی آسیایی2020 کشور چین


کسب جایزه و دیپلم افتخار؛ دست‌آورد کودکان اردبیلی از نقاشی آسیایی2020 کشور چین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در پی درخشش کودکان اردبیلی و کسب سه موفقیت بین المللی در مسابقات نقاشی آسیایی 2020 کشور چین، از کسب جایزه و دیپلم افتخار توسط کودکان اردبیلی در این مسابقات خبر داد.

کسب جایزه و دیپلم افتخار؛ دست‌آورد کودکان اردبیلی از نقاشی آسیایی2020 کشور چینبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ۲۶ شهریورماه گفت: بدنبال موفقیت‌های درخشان اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در جشنواره‌های بین المللی، یک جایزه دوم و ۲ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ از کشور چین شد.
وی ضمن اشاره به توفیقات کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان تصریح کرد: «زهرا عسگری» ۱۲ ساله از مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر به مربی‌گری سولماز کاظم‌نژاد، موفق به دریافت جایزه دوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.
احدزاده همچنین در ادامه گفت: در همین حال «محمد غفاری» ۹ ساله از کانون دولت‌آباد نمین به مربی‌گری فاطمه هنگامی و «مهدی نوعی» ۱۰ ساله از کانون رضی به مربی‌گری فاطمه مصطفی‌زاده، موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه‌ی بین‌المللی شدند.
درعین‌حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین‌شده بود در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش